// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹

اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Hellblade

اطلاعات بیشتری از Hellblade، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری منتشر شده است. این بار با دنیای پویا و سیستم مبارزات بازی آشنا شوید. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ی ویدئویی که سازندگان با پلی‌استیشن اکسِس انجام داده اند، گفته‌ شده که بازیکن می‌تواند ساعت‌ها غرق سیستم مبارزات گسترده‌ی بازی شوند. سیستم مبارزات بازی، مهارت محور و از بازی‌های مبارزه‌ای تن به تن الهام گرفته‌ است. با استفاده از نمای دوربین «بالای شانه» (همانند بازی Resident Evil 4) احساس نزدیکی و راحتی بیشتری خواهید کرد. در این باره نینجا تئوری افزود که هیچ سیل عظیمی از دشمنان در بازی وجود نخواهد داشت. حداکثر تعداد دشمنانی که بازیکن می‌تواند انتظار داشته باشد به صورت همزمان با آن‌ها رو به رو شود، بیشتر از ۳ الی ۴ نفر نخواهد بود. بازی بر مبارزاتی مبنی بر تاکتیک تاکید دارد تا این‌ که صرفا به زدن چند دکمه ساده خلاصه شود. در زیر صحبت‌های دومنیک متیو از استودیوی نینجا تئوری را می‌توانید مشاهده کنید:
ما از بازی‌های مبارزه‌ای تن به تن بسیار الهام گرفته‌ایم. ما دوست داریم که یک حرکت کلی از ابتدا در دسترس بازیکن قرار گیرد. بازی‌های مبارزه‌ای بسیار فنی و تکنیکی هستند و ما هم همین را برای Hellblade می‌خواهیم. بنابراین به سراغ نمای دوربین «بالای شانه» رفتیم. این نما بسیار نزدیک و راحت است. ما می‌خواهیم بازیکن احساس کند که هر مبارزه اهمیت دارد، به همین خاطر شما در هر مبارزه‌ با یک، دو الی سه نفر رو به رو خواهید شد. در مورد هجوم ده تا پانزده دشمن صحبت نمی‌کنم، بازی قرار است مبارزاتی با تعداد کمی دشمن ارائه دهد که واقعا تاکتیکی باشد.
در مورد دنیای بازی، متیو اشاره کرد که دنیای بازی کاملا زنده است و بازیکنان می‌توانند در آن کاوش کنند و با دیدن ویژگی‌های پویای آن شگفت زده‌ شوند. بازی Hellblade در سبک Hack&Slash است و برای اولین بار در کنفرانس گیمزکام سونی برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد. انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

دانلود ویدئو

منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده