نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۰

احتمال ساخت سری جدید فیلم Alien به کارگردانی نیل بلومکمپ

آیا می‌توانیم شاهد یک فیلم جدید در سری Alien با کارگردانی نیل بلومکمپ باشیم؟ احتمال این قضیه زیاد است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.
ماه گذشته بود که نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردان فیلم District 9، تصاویر هنری را از سری Alien منتشر کرد که به ادامه این سری دوست‌ داشتنی مربوط می‌شدند. به نظر می‌رسد این تصاویر، مربوط به نسخه‌ای هستند که او علاقه زیادی به ساخت آن داشته، ولی شانس ساخت آن را هیچ‌گاه بدست نیاورده است. اکنون به نظر او می‌تواند ساخت این فیلم را شروع کند، چرا که استودیوی فاکس (Fox) خواهان ساخته شدن این فیلم است. بلومکمپ در گفتگو با Uproxx می‌گوید کار بر روی طرح‌های هنری Alien را در مراحل پس از تولید فیلم Chappie شروع کرده است، فیلمی که در آن بازیگر افسانه‌ای سری Alien، یعنی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) هم  به ایفای نقش می‌پردازد. بعد از اینکه این دو یعنی بلومکمپ و ویور بر روی Chappie کار کردند، بلومکمپ خود ویور را به عنوان الن ریپلی (Ellen Ripley)  در طرح‌های هنری فیلم Alien درنظر گرفت. این تصاویر تا کنون به صورت عمومی منتشر نشده بودند. اما هنگامی که بلومکمپ برای اولین بار این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد، با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی افراد مختلف مواجه شد. Alien بلومکمپ می‌گوید استودیوی فاکس به ایده‌ او در رابطه با این سری علاقه دارد، پس تصمیم گرفتن برای آن به خود کارگردان مربوط می‌شود. بلومکمپ در این مورد می‌گوید:
من! من خود مشکل هستم. فاکس این فیلم را خواهد ساخت. حتی فردا! ولی بالاخره آن را خواهد ساخت
به عقیده او احتمال بسیار بالایی وجود دارد که نسخه بعدی سری Alien بزودی ساخته شود. بلومکمپ فیلم بعدی که قرار است بسازد را با عبارت «داستانی کاملا جدا و مجزا» معرفی می‌کند. او می‎گوید:
اگر قرار است چنین فیلمی ساخته شود، باید بر اساس نظرات من باشد. پس ممکن است من با چنین ایده‌ای آن را بسازم و آن را به شما تحویل دهم. این مثل این نیست که به من بگویند «آیا نسخه ۳۶ فیلم اسپایدر من را می‌سازی؟». من هنوز هم ایده و خود فیلم را دوست دارم و طرح‌های هنری بیشتری از آن را ساخته‌ام که منتشر نشده‌اند.
ساخت یک فیلم جدید در سری Alien، آن هم با کارگردانی نیل بلومکمپ به نظر جذاب است. باید منتظر ماند و دید آیا ساخت آن به صورت رسمی تایید می‌شود؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده