نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۰

اشاره به اسم Half-Life 3 در محیط UGC بازی Dota 2

تصویر جدیدی منتشر شده است که وجود نام Half-Life 3  در محیط UGC که مربوط به بازی Dota 2 می‌شود را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.
سال‌ها از عرضه آخرین نسخه سری Half-Life می‌گذرد و بسیاری از طرفداران این سری، دائما از ولو درخواست ساخت قسمت سوم را دارند. اما به نظر می‌رسد ولو به این زودی‌ها قصد ساخت نسخه سوم را ندارد. در طی سال‌های گذشته، اشارات زیادی به نام Half-Life 3 شده است و بسیاری از کاربران توانسته‌اند این ارجاعات را کشف، و در فضای مجازی منتشر کنند. آخرین مدرک کشف شده از وجود نسخه سوم، مربوط به عکس زیر است. یکی از کاربران وبسایت NeoGaf عکسی را منتشر کرده که در آن عبارت «hl3» دیده می‌شود. این عکس، مربوط به محیط UGC در بازی Dota 2 است. در میان کدهای این فایل، می‌توانید عبارت hl3 را مشاهده کنید که به عقیده این فرد، به Half-Life 3 اشاره می‌کند. Half Life 3 اینکه این فایل و محیط UGC دقیقا چه کاری را انجام می‌دهند، مبحث تخصصی خود را دارد. اما بر اساس نظر این کاربر، در این فایل شاهد آزمایش یک برنامه برای بخش فیزیک بازی هستیم. به گفته او، کلمه «game» که قبل از hl3 دیده می‌شود به عنوان Half-Life 3 اشاره دارد و -open نام وسیله‌ای است که تست فیزیک بر روی آن انجام گرفته است. پیش از این درسال ۲۰۱۴، مین لا (Minh Le) یکی از سازندگان Counter-Strike گفته بود بخش‌هایی از روند ساخت نسخه سوم را به همراه تعدادی طرح هنری از بازی، مشاهده کرده است:
اگر می‌خواستم بگویم که تنها تعدادی طرح هنری از بازی دیده‌ام، خبر بسیار بزرگی نبود. اما باید اشاره کنم تصاویری که دیدم، به دنیای سری Half  Life بسیار شباهت داشت. پس اگر بگویم «بله! آن‌ها درحال کار بر روی نسخه سوم هستند!» کسی را شگفت زده نخواهد کرد. اما بهتر است بگویم بله... من تعدادی طرح هنری از Half-Life 3 را مشاهده کردم.
بی‌شک Half-Life 3 مورد انتظارترین بازی میان دوست‌داران بازی‌های ویدئویی است. آیا کنسول‌های نسل هشتم می‌توانند میزبان نسخه سوم در این سری باشند؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده