نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

تجربه Gears of War Collection با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم به چه شکل می‌شود؟

در این یک سال اخیر بازی‌های زیادی به صورت بازسازی شده برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شدند. برخی‌ها مثل GTA V از قدرت این کنسول‌ها استفاده و برخی دیگر مثل Grim Fandango تنها با افزودن جزئیات کوچک عرضه شدند. اما اگر روزی Gears of War Collection با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم عرضه شود، تجربه‌ی این سری به خطر می‌افتد؟
سازندگان نسخه‌ی بازسازی شده Halo: The Master Chief Collection از قدرت‌ ایکس‌باکس وان به خوبی استفاده و تمام بازی‌های این بسته را (به غیر از نسخه‌ی دوم) با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم عرضه کردند. بهبودسازی‌های زیادی روی گرافیک این چهار بازی انجام شده بود و اگرچه قابلیت بازگشت به نسخه‌های قدیمی بازی وجود داشت، اما برخی از خریداران قدیمی این سری از تجربه‌ی نسخه بازسازی شده راضی نبودند، چراکه تجربه‌ی کلی بازی با گرافیک و نرخ‌فریم بیشتر نسبت به گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده بود. اگرچه رسیدن به رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ برای سازندگان یک افتخار محسوب می‌شود، اما این اعداد همیشه کارساز نیستند. Gears of War Collection اگر روزی Gears of War Collection برای ایکس‌باکس وان عرضه شود، به نظر شما سازندگان باید نسخه‌ی بازسازی شده را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم عرضه کنند؟ به غیر از Gears Of War Judgment، تمام نسخه‌های این سری با نرخ فریم ۳۰ عرضه شدند و بهترین تجربه‌ی ممکن را در اختیار کاربران قرار دادند. سری Gears of War یک بازی بر مبنای سنگرگیری و شلیک به سمت دشمنان با یک ریتم خاص است و رساندن نرخ‌فریم این بازی به ۶۰ احتمالا تجربه‌‌ای که در گذشته از این بازی داشتیم را خراب می‌کند. شاید سازندگان با اجرای تنظیمات جدید بتوانند بخش چندنفره‌ی این بازی را به خوبی اجرا کنند، اما احتمالا رساندن بخش تک‌نفره به این مقدار تجربه‌ی بازی را تخریب می‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر روزی Gears of War Collection عرضه شود، دوست دارید این بسته را روی چه نرخ‌فریمی بازی کنید؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده