نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸

در بازی The Witcher 3: Wild Hunt هر منطقه دارای موجودات اختصاصی خود است

تمرکز سازندگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt نه تنها روی داستان و پرورش شخصیت‌های بازی است، بلکه بخش عظیمی از کار آن‌ها را تولید زندگی وحشی و محیط‌های قابل‌باور در این بازی تشکیل داده است. با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ی اخیری که با جوناس مَتسون از استودیو سی‌دی پِراجکت رِد انجام شده، وی گفت در The Witcher 3: Wild Hunt هر منطقه حداقل دارای یک نوع موجود اختصاصی است:
موجودات مختلف در مناطق گوناگون وجود دارند. شیوه‌ی رفتار و الگوی حرکت هر موجود با دیگری متفاوت است. بنابراین در بازی، خرس‌ها مشغول ماهی‌گیری، گرگ‌ها در گروه‌های خود و موجودات خطرناک در دل غارها مخفی شدند.
متسون همچنین تایید کرد سطح (Level) موجودات بازی با شخصیت شما بالا نمی‌رود. The Witcher 3: Wild Hunt شما را مجبور میکند در هر منطقه با احتیاط وارد شوید، چراکه مشخص نیست در گوشه و کنار این دنیا چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.
در بازی باید نگران آب و هوا هم باشید. زمانی که هوا طوفانی است نباید داخل آب بروید، چراکه کنترل شخصیت یا قایق در این وضعیت بسیار دشوار است. در آب و هوای بارانی هارپی‌ها (یکی از موجودات بازی که قابلیت پرواز دارند) به شما حمله و کشتی شما را تکه پاره می‌کنند.
سی‌دی پِراجکت رِد در هفته‌های گذشته خبر انتقال سیوها از دو نسخه‌ی قبلی The Witcher به The Witcher 3: Wild Hunt را هم تایید کرد. در زمان شروع بازی The Witcher 3: Wild Hunt، گَرالت با شخصی برخورد می‌کند که داستان گذشته‌ی وی و کارهایی که انجام داده است را بیان می‌کند. زمانی که این شخص داستانِ گرالت را تعریف می‌کند، شما می‌توانید تصمیمات مهمی که در دو نسخه‌ی قبل گرفتید را انتخاب و به این صورت سیوهای خود را به نسخه‌ی سوم بازی انتقال دهید. انجام این کار در روند بازی و وقایع پیش روی شما تاثیر به‌ سزایی خواهد گذاشت. The Witcher 3 (10) از آنجایی که دو بازی The Witcher 1 و The Witcher 2 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه نشدند و هنوز هم خبری از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن‌ها نیست، کاربرانی که دو نسخه‌ی قبل را روی ایکس‌باکس 360 یا رایانه‌های شخصی خود بازی کردند و قصد دارند نسخه‌ی سوم  را روی کنسول‌های نسل هشتمی تجربه کنند، با این خصوصیت می‌توانند تصمیمات مهمی که در نسخه‌های قبلی گرفتند را وارد The Witcher 3: Wild Hunt کنند. متاسفانه هنوز هیچ خبری مبنی بر انتقال فایل‌های ذخیره‌شده‌ی نسخه‌ی های قبلی به رایانه‌های شخصی منتشر نشده است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده