// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

انتشار تست نسخه‌ آزمایشی Halo: The Master Chief Collection منتفی شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز  ماه گذشته اعلام کرده بود که تست نسخه آزمایشی بازی Halo: The Master Chief Collection کند. حال ظاهرا این شرکت تصمیمات جدیدی در این رابطه گرفته است. با زومجی همراه باشید.
توسعه دهنده‌ی Halo: The Master Chief Collection  ماه گذشته، خبر کار برروی یک تست نسخه آزمایشی را داده بود و حدودا دو هفته گذشته خبر تاخیر در عرضه آن را اعلام کرد. ظاهرا این استودیو دیگر نیازی به انتشار نسخه آزمایشی بروزرسانی جدید نمی بیند. تست نسخه آزمایشی قرار بود مچ‌میکینگ (MatchMaking) بخش چندنفره  و Party را قبل از عرضه بروزرسانی عمومی، مورد آزمایش قرار دهد. ۳۴۳ اینداستریز در این باره می‌گوید :
بعد از بررسی‌های بیشتر توسعه دهندگان به این نتیجه رسیدم برای بازی Halo: The Master Chief Collection  در بروزرسانی محتوایی پیش رو نیازی به تست بتای جدیدی نیست. زمان اختصاص داده شده برای بتا تست باعث عقب افتادن عرضه عمومی بروزرسانی اصلی می شد.
۳۴۳ در رابطه با برنامه های پیش روی خود اعلام کرد که قصد دارند تا بهترین تجربه را برای بازیکنان ایجاد کرده و هرچه سریع‌تر بروزرسانی جدید را در دسترس قرار دهند. جزییات بیشتردر رابطه با زمان عرضه در آینده اعلام می شود. Halo: The Master Chief Collection بعد از عرضه عمومی در ماه نوامبر با مشکلاتی در رابطه با مچ‌میکینگ بخش چند نفره مواجه بود، به همین دلیل استودیو ۳۴۳ برای عذر‌خواهی، نقشه رایگانی را در اختیار بازیکنان قرار داد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده