نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

Drawn to Death یک بازی رایگان خواهد بود

دیوید جفی، خالق بازی‌هایی همچون God Of War و Twisted Metal، در رویداد Playstation Experience از بازی جدید خود با نام Drawn to Death به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرده بود. حال جفی در صحبت‌های اخیر خود گفت Drawn to Death به عنوان یک بازی رایگان عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
براساس صحبت‌های جفی، اگرچه Drawn to Death یک بازی رایگان است، اما تفاوت زیادی با بازی‌های رایگان دیگر دارد. وی و تیمی که روی این بازی کار می‌کنند، از بازی‌های رایگان سنتی متنفر هستند:
ما از مکانیک‌های پول‌دادن برای بردن یا حذف کردن بخش‌های اصلی بازی و فروش آن‌ها به بازیکنان متنفر هستیم. ما دوست داریم دنیای بازی‌های رایگان را جست و جو کنیم و با این کار افراد بیشتری هم بازی ما تجربه خواهند کرد. ما همچنین دوست داریم سرویسی را برای دریافت نظرات طرفداران و هرچه بهتر کردن بازی به مرور زمان آماده کنیم و در انتها Drawn to Death را به نقطه‌ی مورد نظر خود برسانیم.
جفی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت به‌زودی ویدیو و تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر خواهد کرد. Drawn to Death که هم‌اکنون در مراحل تولید خود به سر می‌برد، در تاریخ نامشخصی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید ویدیو معرفی Drawn to Death را هم از طریق زومجی تماشا کنید. برای ساخت این بازی از دفتر نقاشی یک پسربچه الهام گرفته شده و همان‌طور که در ویدیو مشخص است، Drawn to Death یک بازی چند‌نفره و سوم شخص است. این اولین بازی جفی به عنوان موسس استودیوی بارتلِت جونز سوپِرنَشرال دیتِکتیو اِیجِنسی (The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency) خواهد بود. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده