نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۶

بتسدا اولین کنفرانس E3 خود را امسال برگزار می‌کند

استودیوی بتسدا در وبلاگ رسمی خود تأیید کرد که اولین کنفرانس E3 را خود را در نمایشگاه امسال که در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۹۴) آغاز به کار می‌کند، برگزار خواهد کرد. آیا بالاخره Fallout 4 را خواهیم دید؟


بتسدا هیچ سرنخی برای اعلامیه‌های خود در این کنفرانس ارائه نکرده اما چون این اولین بار است که این شرکت تصمیم گرفته یک کنفرانس اختصاصی برگزار کند، احتمال یک معرفی بزرگ از طرف آن‌ها می‌رود. مورد انتظارترین بازی‌ای که همه امید دارند در E3 2015 رونمایی شود، Fallout 4 است.

شایعات در مورد این بازی سال‌ها است که به گوش می‌رسد. در سال ۲۰۱۳ یکی از صداپیشه‌های بازی به آن اشاره کرده بود، نشان تجاری بازی در اروپا به ثبت رسید و حتی مدارک لو رفته‌ خبر از وقوع داستان بازی در شهر ماساچوست می‌دادند. حالا اگر خوشبین باشیم، تنها چند ماه تا معرفی رسمی این بازی از سوی بتسدا فاصله داریم.

بعید به نظر می‌رسد خبر جدیدی از The Elder Scrolls بشنویم، چرا که بازی The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited به تازگی برای کنسول‌های نسل هشتم معرفی شده تنها پنج روز قبل از برگزاری کنفرانس منتشر می‌شود. همچنین مدت زیادی از عرضه‌ی بازی‌های Wolfenstein: The New Order و The Evil Within نمی‌گذرد، پس احتمالاً خبری از نسخه‌ی دوم آن‌ها نبود. اما از طرف دیگر احتمال معرفی ادامه‌ای برای بازی تحسین شده‌ی Dishonored وجود داد و ما همچنین هنوز منتظر اخبار بیشتری از Doom جدید هستیم.

کنفرانس E3 2015 بتسدا در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ۹۴) برگزار و از طریق توییچ به طور زنده استریم می‌شود.

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده