// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴

ابراز علاقه کپ‌کام به ساخت بازی‌ مشترک بین Devil May Cry و Bayonetta

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر دانته و بایونتا در کنار یکدیگر قرار بگیرند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با زومجی برای خواندن جزئیات این خبر هیجان انگیز همراه شوید.
مطمئنا ساخت یک بازی مشترک بین این دو کاراکتر محبوب جزو آرزو های دیرینه طرفداران هر دو مجموعه بوده، حال به نظر می‌رسد که این آرزو یک قدم به سمت تحقق یافتن قدم برداشته است. همانطور که می‌دانید هر دو مجموعه Devil May Cry و Bayonetta توسط یک کارگردان خلق شده و در هر دوی آن‌ها بازیکن در نقش کاراکتری جذاب وارد میدان نبرد با شیاطین یا فرشتگان شده و از گیم‌پلی روان و سریعی که بازی ارائه می‌دهد، لذت می‌برد. اخیرا در طی مصاحبه‌ای، ری یمنز از سوی کپ‌کام درمورد احتمال ساخت بازی‌ای مشترک بین این دو مجموعه صحبت کرده است:
به عنوان یک سازنده و بازیکن واقعا دوست دارم این کار را انجام دهم.و چگونه این اتفاق خواهد افتاد؟ بگذارید بگویم یکی از دیوانه‌وار ترین بازی‌های اکشنی که به عمرتان دیده‌اید که در آن تیمی دو نفره وارد میدان شده و می‌توانید دو شخصیت را تعویض کنید و از استایل حرکت‌های ترکیبی دانته و هر کسی که همراهش خواهد بود لذت ببرید.این مانند رویایی است که به حقیقت پیوسته باشد.
البته این سازنده خوش برخورد در ادامه توضیح داد با اینکه هنوز چیزی رسمی نبوده و حتی او مطمئن نیست که چنین اتفاقی بیفتد، اما کپ‌کام آماده ساخت هر چیز سرگرم کننده و جذابی خواهد بود:
من مطمئن هستم که به همراه کپ‌کام، ساخت هر چیز جالبی ممکن خواهد بود اما نمی‌دانم که آیا اصلا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه ولی نمی‌توانم انکار کنم که حتی فکر کردن به این موضوع هم فوق العاده و حماسی است.
وقتی که از او خواسته شد گفته‌هایش را بیشتر شرح دهد او فقط چنین جوابی داد:
قابل پیش بینی خواهد بود.
قطعا دیدن بایونتا و دانته در یک تیم، رویای هر «هک اند اسلش» بازی است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده