نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

الکترونیک آرتز: Titanfall 2 در انحصار ایکس‌باکس وان نخواهد بود

شرکت الکترونیک آرتز می‌گوید نسخه بعدی Titanfall تنها یک انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان نخواهد بود و حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. با زومجی همراه باشید.

در طول برگزاری یک کنفرانس با محوریت تکنولوژی، اینترنت و رسانه‌ها که در روز دوشنبه برگزار شد، بلیک جورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر امور مالی شرکت الکترونیک آرتز، درمورد نسخه بعدی بازی Titanfall سخن گفت. درحالی که الکترونیک آرتز هنوز به صورت رسمی نسخه بعدی را معرفی نکرده است، جورگنسن به این موضوع اشاره کرد که الکترونیک آرتز و ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) نسخه بعدی این سری را در دست ساخت دارند و ممکن است این نسخه، برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه شود.

سال گذشته، این بازی تنها بر روی ایکس‌باکس منتشر شد. اگرچه تا کنون به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده‌ایم، اما بی‌شک در آینده نسخه بعدی Titanfall را عرضه خواهیم کرد. نکته اصلی درمورد نسخه بعدی این است که این محصول، با عرضه نشدن تنها بر روی یک پلتفرم، اثر بزرگ‌تری از خود برجای خواهد گذاشت. به نظرم این یک نکته بسیار مثبت برای ما است.

نسخه اول بازی Titanfall در مارس سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های ایکس‌با‌کس و رایانه‌های شخصی منتشر شد. مدت‌ زیادی است که شایعات فراوانی در رابطه با نسخه بعدی این بازی، بر سر زبان‌ها است. پیش از این وینس زمپلا از عرضه بازی بر روی شبکه استیم اطلاع داده بود و از طرفی جزئیات جدیدی از ساخت یک بازی دراستودیوی ریسپاون اینترتینمنت را بیان کرد.

در طی این کنفرانس، جورگنسن درمورد دیدگاه بلند مدت الکترونیک آرتز درمورد بازی‌های اول شخص صحبت کرد و گفت این شرکت امیدوار است هرسال حداقل یک بازی اول شخص جدید را وارد بازار کند. این شرکت، امسال دو بازی Battlefield Hardline  و Star Wars: Battlefront را برای عرضه در اختیار دارد. به احتمال زیاد، سال بعد میزبان Battlefield 5 (یا هر نام دیگری که الکترونیک آرتز برای این محصول در نظر بگیرد) خواهیم بود. البته ممکن است بازی اول شخصی که در سال بعد از سوی آن‌ها منتشر می‌شود، Titanfall 2 باشد.

در انتها، جورگنسن جزئیاتی را درمورد فروش دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بیان کرد. به گفته او، تا این لحظه دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به صورت کلی با فروش ۳۰ میلیون دستگاه مواجه شده‌اند. وی می‌گوید تعطیلات گذشته، به افزایش آمار فروش کنسول‌ها کمک بسیار زیادی کرده است. هنوز مشخص نیست سهم فروش هر کنسول در این میان چقدر بوده است. اگرچه به نظر می‌رسد پلی‌استیشن 4 با فروشی معادل ۱۸.۵ میلیون دستگاه، در رتبه اول قرار داشته باشد. شما می٬توانید آمار و ارقام فروش کنسول‌های بازی را به صورت دقیق در اینجا مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده