// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

تاریخ انتشار قسمت هشتم و نهم فیلم جنگ ستارگان مشخص شد

در حالی در ماه دسامبر سال جاری فیلم Star Wars: The Force Awakens اکران می‌شود، دیزنی تاریخ انتشار قسمت هشتم و نهم فیلم جنگ ستارگان مشخص کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این اطلاعات توسط باب ایجر، مدیر عامل دیزنی به انتشار رسیده است. او گفت:
به عنوان یکی از معدود افرادی که در هنگام فیلم‌برداری حضور داشت و اکثر صحنه‌های فیلم را از نزدیک دیده است، به میلیون‌ها طرفداری که در دهه‌ی گذشته به امید فیلمی جدید از جنگ ستارگان بودند، این اطمینان رامی‌دهم که فیلم نهایی ارزش صبر کردن را خواهد داشت. و این تنها شروع یک عصر جدید در روایت داستان جنگ ستارگان است. اواخر سال جاری ما اولین فیلم مستقل خود را براساس این شخصیت‌ها منتشر می‌کنیم، به دنبال آن در سال ۲۰۱۷ قسمت هشتم جنگ ستارگان و در سال ۲۰۱۹ این سه گانه با قسمت نهم خود به پایان خواهد رسید.
به طور حتم این برنامه‌ریزی جاه طلبانه‌ای برای انتشار این سه گانه‌ به حساب می‌آید. شایعات حاکی از آن است که قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان توسط ریان جانسن (کارگردان فیلم Looper) کارگردانی خواهد شد. موضوع دیگری که هنوز توسط دیزنی تایید نشده، ساخت یک فیلم فرعی براساس جنگ ستارگان به کارگردانی گرت ادواردز (کارگردان فیلم گودزیلا۲۰۱۴) است. اولین قسمت از سه‌گانه‌ی جدید جنگ ستارگان به نام Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) در سینما‌ها اکران خواهد شد. آیا شما از طرفداران فیلم جنگ ستارگان هستید و برای عرضه‌ی سه گانه‌ی جدید آن لحظه‌ شماری می‌کنید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده