// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

این روزها کمتر گیمر حرفه‌ای را پیدا می‌کنید که با توییچ (Twitch) آشنا نباشد. سرویس استریم ویدیویی بازی‌ که به سرعت پله‌های را ترقی را طی نمود، اعداد و ارقام جالبی را پیرامون عملکرد خود در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرده که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.
توییچ اعلام کرد که سال گذشته ماهانه ۱۰۰ میلیون بیننده منحصربه فرد داشته است. توییچ روز گذشته اقدام به برپایی یک سایت کوچک کرد تا اعداد و ارقام خیره کننده‌ای راجع به عملکرد خود در سال گذشته را ارائه دهد. مخاطبان این پلتفرم ماهانه ۱۶ میلیارد دقیقه به صورت استریم بازی‌ها را تماشا کرده‌اند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۴ ماهانه ۱۱ میلیون ویدیو از طریق ۱.۵ میلیون کاربر منحصربه‌فرد در این پلتفرم پخش شد.
twitch-2014 عملکرد توییچ در سال ۲۰۱۴
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به عملکرد این پلتفرم در سال ۲۰۱۴ می‌توانید به وب‌سایت رسمی توییچ مراجعه کنید. این آمار خیره کننده می‌توانند دلیل خرید این توییچ توسط شرکت آمازون در آگوست سال گذشته میلادی را توجیه کنید. خریدی که ۱ میلیارد دلار برآورد شد. اوایل ژانویه ۲۰۱۵ میلادی این پلتفرم اقدام به معرفی سرویس موسیقی با Twitch Music کرد. منبع: Gamespot
کاراکتر باقی مانده