// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵

قهرمان‌های جدیدی به بازی Heroes of the Storm افزوده می‌شود

Heroes of the Storm، بازی جدید کمپانی بلیزارد تاکنون ۳۳ قهرمان (Hero) در خود گنجانده است و سازندگان می‌گویند که باز‌ هم قهرمان‌های جدیدی به بازی افزوده خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
داستین برودر، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با سایت پی‌سی گیمر گفت که در حال حاضر شش قهرمان‌ جدید مراحل تست شدن را پشت سر می‌گذارند. اما هیچ موضوع محرمانه‌ای در بیان تعداد قهرمان‌ها برای بازی وجود ندارد. در زمان عرضه‌ی بازی تعداد دقیق قهرمان‌ها مشخص می‌شود. برودر گفت که نقشه‌های بازی در حال اضافه شدن است و نرخ رشد نقشه‌ها تا زمانی که ما بگوییم متوقف نخواهد شد.
ما تا حد امکان نقشه‌ به بازی اضافه کرده‌ایم و تا حد امکان هم می‌خواهیم پس از عرضه بازی نیز به اضافه‌ کردن آن‌ها ادامه دهیم. چیزی که اکنون می‌بینید فقط تا قبل از عرضه‌ی بازی ادامه پیدا نمی‌کند. این قدمی است که امیدواریم در آینده برای توسعه بازی هم آن را برداریم. ما می‌خواهیم حالت‌های جدید. قهرمان‌های جدید و میدان‌های نبرد جدید به بازی اضافه کنیم. هدف‌های ما برای این بازی به مخاطبان ما مربوط است تا بتوانیم از توانایی‌های خودمان به نحو احسن استفاده کنیم. ما نمی‌خواهیم بازی پس از مدتی کهنه شود. ما نمی‌خواهیم بازی پس از مدتی تکراری شود. ما می‌خواهیم که بازی به طور مداوم تکامل یابد.
نسخه‌ی آزمایشی بازی Heroes of the Storm تنها برای برخی از بازیکنان منتخب از تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) در دسترس قرار گرفته است. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت بازی World of Warcraft را تکرار کند؟ منتظر نظرات شما پیرامون بازی هستیم. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده