نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: آغاز ثبت نام نسخه آزمایشی محدود بازی The Tomorrow Children

کیو گیمز، سازنده بازی سند باکس جهان آزاد فوق‌العاده زیبای The Tomorrow Children (فرزندان فردا)، با انتشار تریلری اعلام کرد که بتای محدود این بازی به زودی آغاز خواهد شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

استودیو کیو گیمز که وظیفه ساخت بازی بسیار عجیب و زیبای  The Tomorrow Children را بر عهده دارد، امروز با انتشار ویدیویی اعلام کرد که بتای محدود این بازی از تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۶ (۲۵ دی) آغاز خواهد شد و بازیکنان علاقمند می‌توانند از امروز برای شرکت در این بتای محدود از طریق مراجعه به این صفحه ثبت نام کنند.

The Tomorrow Children که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است، با همکاری استودیو ژاپن سونی و کیو گیمز، استودیو دیلان کات‌برت که به دلیل ساخت Star Fox و مجموعه PixelJunk معروف است، ساخته شده است.

بازی که جهان آزاد است، از سیستم ساخت و سازی شبیه به بازی ماینکرافت استفاده می‌کند. بازی دارای یک فضای یخی پسا آخرالزمانی است که در شوروی سابق جریان دارد. در انتها شما را به تماشای تریلر معرفی‌ بتای محدود بازی دعوت می‌کنیم:

|

چندی پیش و در جریان نمایشگاه بازی توکیو، سونی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده بود. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شود که این اتفاق نیفتاد و باید منتظر عرضه بازی در سال آینده میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 باشیم.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده