نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Trine 3 کریسمس امسال برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

استودیو فروزِن‌بایت اعلام کرد بازی Trine 3 در ایام کریسمس (اوایل دی‌ماه) برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این اثر مشخص نشده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Trine 4 قرار است با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا شود و از تکنولوژی Stereoscopic 3D هم در رزولوشن 720p پشتیبانی خواهد کرد.

Trine 3 در ماه اگوست (مرداد ماه) برای رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شد که مشکلات زیادی هم داشت. این سری دو‌بعدی  که سه شخصیت فانتزی دارد، تا زمان عرضه نسخه سوم بازی بسیار عالی بود. اما Trine 3 با تغییر در سبک بازی و تلفیق محیط‌های دوبعدی با سه بعدی به زیبایی این اثر آسیب زد. یکی دیگر از مشکلات بازی زمان کوتاه آن است که فقط در طی ۴ ساعت می‌توان داستان آن را تمام کرد.

به هر حال استودیو فروزن بایت به دلیل مشکلات عدیده بازی از طرفداران مجموعه عذر خواهی کرد. این استودیو عنوان کرد ما از مشکلات بازی آگاهیم و می‌دانیم داستان و مدت زمان بازی مشکلاتی دارند و انتقادات طرفداران از آنها را نیز می‌پذیریم، اما هرگز فکر نمی‌کردیم این موارد در این سطح باعث ناامیدی کاربران شوند. پس از تولید این نسخه استودیو توسعه‌دهنده گفت ساخت آینده این سری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نسخه پی‌سی Trine 3 به مبلغ ۱۵/۹۹ یورو از طریق فروشگاه استیم قابل خرید است. با این حال هنوز اطلاعاتی از قیمت و دیگر مشخصات نسخه پلی‌استیشن 4 در دسترس نیست.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده