نویسنده: کیا مختاری
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید: انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بازی DiRT Rally

پس از گذشت ۸ ماه از عرضه بازی تحت برنامه Early Access در شبکه استیم، نسخه کامل بازی DiRT Rally برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

استودیو کُدمسترز بازی سبک رانندگی DiRT Rally را حدود ۸ ماه پیش تحت برنامه Early Access در پلتفرم استیم منتشر کرد و سرانجام با اعلام رسمی کدمسترز نسخه دیجیتال و کامل بازی روز گذشته در شبکه استیم منتشر شد. همچنین قرار است نسخه فیزیکی DiRT Rally در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۵ آذر ۱۳۹۵) برای پلتفرمهای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. فرانک سَنیِر مدیرعامل کُدمسترز می‌گوید:

عرضه در Early Access شبکه استیم موفقیت بسیار بزرگی بود. ما در اینجا قصد داریم از جامعه بازیکنان استیم به خاطر بازخوردها و حمایت‌ها‌ ارزشمند تشکر کنیم که توانست راهنمای خوبی برای توسعه بازی در هشت ماه گذشته باشد، که نتیجه آن امتیاز مثبت ۹۲درصدی کاربران بازی است. ما حالا آماده عرضه نسخه نهایی بازی در پلتفرم پی‌سی هستیم.

عرضه نسخه نهایی بازی در شبکه استیم همراه با بروزرسانی Winter Wonderland  است که مسیرهای برفی و یخی منظقه ورماند سوئد را به بازی اضافه می‌کند. همجنین مجموعه ماشین‌های رالی هیوندای و فولکس‌واگن در نسخه نهایی حضور دارند و پشتیبانی از Steam Workshop به بازیکنان اجازه می‌دهد تنظیمات ماشین‌ها و کنترلر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

همزمان با انتشار نسخه نهایی تریلر روز عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، در پایان توجه شما را به تماشای این تریلر جدید و خواندن ویژگی‌های کامل بازی جلب می‌کنیم. نظر شما درباره DiRT Rally چیست؟ آیا از علاقه‌مندان سبک رانندگی رالی هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|

ویژگی‌های اصلی بازی

ماشین‌های رالی نمادین – رالی درباره در اختیار داشتن ابزار درست، استراتژی درست و تیم درست است. DiRT Rally تمام این ویژگی‌ها را دارد. ۴۰ ماشین نمادین و قابل اعتماد در بازی وجود دارند از سالیان گذشته تا دوران مدرن، ماشین‌هایی که بازیکنان خواهان آن هستند، آنهایی که بهترین ماشین را برای مسابقه دادن می‌خواهند.

۶ رالی بزرگ در بیش از ۷۰ مرحله – عبور از میان جنگل، دره‌های مرگبار کنار تپه‌ها و مسیرهای باریک کوهسنانی همه در این بازی وجود خواهند داشت، شما هستید و ماشین و مسیر روبرو. به مقابله با مسیرهای گلی در ولز، مسیر خاکی یونان و مسیر آسفالت یخ‌زده مونته‌کارلو بروید و مسیرهای مشهور مانند تپه‌نوردی پایکز پیک، مسیر برفی پرهیجان سوئد و منظره دیدنی فنلاند. DiRT Rally نمادی‌ترین مناطق را برای آزمایش اعصاب و روان شما دارد.

محتوای رسمی رالی‌کراس جهانی FIA – در مسیرهای Lydden Hill و Holjes and Hell مسابقه دهید، ۶ ماشین خارج‌جاده‌ای را برانید و دوستان خود را در مسابقات چندنفره پرهیجان و نفس‌گیر به چالش بکشید.

آپگرید، تعمیر، تیونینگ و ست‌آپ – DiRT Rally بخش‌های عمیق خارج از مسابقات و رانندگی را ارائه می‌دهد، مواردی مانند تعمیرات، آپگرید و تیونینگ و ست‌آپ بعدی استراتيیک و فوق‌العاده به تجربه رالی شما در بازی خواهند داد.

هندلینگ چالشی و ناسازگار – برای انتقال مسابقات خارج جاده‌ای و واقع‌گرایانه به سطحی بالاتر، کدمسترز شبیه‌ساز فیزیکی را در DiRT Rally از ابتدا طراحی کرده است. بزای انتقال هر چه بهتر حس رانندگی در مسیرهای ناهموار، تیم کدمسترز مدل‌های جدیدی برای دیفرانسیل، کمک‌فنر، کارکرد موتور و مدل‌های جدید توربو طراحی کرد. کدمسترز همچنین دست به مدلسازی نزدیک به واقعیت از واکنش بخش‌های مختلف خودروها در هنگام عبور از پیچ‌های جاده زده است، که حس کاملاً جدیدی از پیچ‌های جاده را منتقل خواهد کرد.

مدیریت تیم – اعضای موردنظر خود را استخدام یا اخراج کنید، که هرکدام مهارت‌های خاص خود و زمان‌های متفاوت برای تعمیر قطعات را خواهند داشت. پس از اینکه اعضای تیم تجربه کافی کسب کنند می‌توانید به آنها مهارت‌های جدید بیاموزید و عملکرد کلی خود را در مسابقات بهبود بخشید.

لیگ‌های RaceNet – به دوستان خود بپیوندید و لیگ مسابقات اختصاصی خود را راه‌اندازی کنید. محدودیتی در تعداد لیگ‌های ساخته شده یا عضویت وجود ندارد و هر طور که راحت هستید لیگ خود را مدیریت کنید.

چالش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه RaceNet – شما در مقابل اعضای آنلاین DiRT خواهید بود. در مجموعه‌ای از چالش‌های یک روزه، هفتگی و یا ماهانه شرکت کنید و واحد پول داخل بازی کسب شده را برای بهبود ماشین خود و اعضای تیم استفاده کنید.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده