نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

تماشا کنید: صحبت‌های سازندگان فیلم Doctor Strange به همراه تصاویر مفهومی‌ فیلم

با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) یکی‌ از جذاب‌ترین پروژه‌های سینمایی ابر قهرمانی استودیوهای مارول باشد. امروز ویدیویی منتشر شد که در آن سازندگان فیلم با نشان دادن تصاویری مفهومی‌، درباره آن‌ صحبت‌هایی‌ کردند.

امروز سازندگان دکتر استرنج، فیلم جدید ابر قهرمانی استودیوهای مارول، با انتشار ویدیویی از نحوه روند ساخت فیلم صحبت کردند. در این ویدیو همچنین چند تصویر مفهومی‌ جدید از فیلم نیز قابل مشاهده است. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

|

از بازیگران فیلم می‌توان به بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، چویتل اجیوفور در نقش بارون موردو و تیلدا سوینتون در نقش The Ancient One اشاره کرد.ریچل مک‌آدامز و مایکل استولبارگ هم از دیگر هنرپیشگان فیلم هستند که هنوز نقش آنها اعلام نشده است.

فیلم که برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و دومین فیلمی از مارول است که بر خلاف سنت همیشگی این استودیو در زمانی غیر از تابستان اکران می‌شود، توسط اسکات دریکسون کارگردانی می‌شود و وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده جان اسپاهتس بوده است. دکتر استرنج داستان زندگی‌ دکتر استفان استرنج که یک جراح مغز و اعصاب است را تعریف می‌کند که پس از یک تصادف شدید، دنیای جادوگری را کشف می‌کند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم دکتر استرنج، چندی پیش ویدیویی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم در نپال منتشر شد که بندیکت کامبربچ را در نقش دکتر استرنج نشان می‌داد. چند روز بعد نیز ما توانستیم برای اولین بار عکس چویتل اجیوفور را در نقش بارون موردو ببینیم.

مک‌آدامز چندی پیش در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ام‌تی‌‌وی انجام داد درباره تصمیمش مبنی بر پیوستن به دنیای سینمایی مارول حرف زده بود. با اینکه وی هیچ‌گونه اطلاعاتی‌ از نقشی‌ که در این فیلم بر عهده دارد، فاش نکرد اما تایید کرد که این فیلم شبیه به هیچ‌کدام از فیلم‌های دیگر مارول نیست:

من واقعا کارگردان فیلم را دوست دارم. من با اسکات ملاقات کردم و واقعا دید او  را نسبت به فیلم می‌پسندم. اسکات برای این پروژه شور و شوق زیادی دارد. علاوه بر این، من تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستم فرصت همکاری با بندیکت کامبربچ را از دست بدهم و مارول به قدری فیلم‌های خوبی‌ می‌سازد که من بی‌درنگ پیوستن به این پروژه را قبول کردم.

نظر شما دربازه فیلم دکتر استرنج چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده