نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: تریلر سینمایی آغازین بازی Street Fighter V

مجموعه بازی‌های Street Fighter از جمله بازی‌های سبک مبارزه‌ای است که طرفداران زیادی هم دارد. شرکت کپ‌کام به تازگی تریلر سینمایی آغازین قسمت جدید این بازی که قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن‌4 و پی‌سی عرضه شود را منتشر کرده است.

اخیرا شرکت ژاپنی کپ‌کام از تریلری سینمایی مربوط به بازی Street Fighter V رونمایی کرد. این تریلر پس از برگزاری فینال رویداد Capcom Cup در مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس 2015 در سانفرانسیسکو، برای حضار به نمایش درآمد.

همچنین، یوشینوری اُنو، تهیه کننده‌ی این بازی اعلام کرد که دور جدید تورنومنت Capcom Pro Tour در تاریخ ۱۸ مارس سال آینده (۲۸ اسفند) آغاز خواهد شد. در این تورنومنت بازی Street Fighter V به عنوان بازی رسمی این مسابقات حضور خواهد داشت و جوایزی هم در مجموع به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به برندگان اعطا خواهد شد. مسابقه‌ی فینال این تورنومنت هم قرار است در آتلانتا (ایالت جورجیا) آمریکا برگزار شود.

رویداد Capcom Cup اوج مسابقات امسال Capcom Pro Tour بود که در طول سال ۲۰۱۵ مراحل مختلف آن طی شده و هزاران گیمر در آن حضور پیدا کرده بودند تا قهرمان جهانی مبارزه‌ی خیابانی مشخص شود. قهرمان نهایی کاپِ کپ‌کام با ۱۲۰ هزار دلار به خانه رفت و به نفر دوم هم ۶۰ هزار دلار اعطا شد. برای اطلاعات بیشتر از برندگان مسابقه می‌توانید این لیست را ببینید.FANG

بعلاوه، شرکت کپ‌کام جزئیاتی را هم در اوایل هفته از این بازی اعلام کرد که از جمله می‌توان به اضافه شدن شخصیتی جدید به نام Fang به این مجموعه بازی اشاره کرد. این شخصیت نفر دوم سازمان بیسان به نام Shadaloo است و از تکنیک‌های حمله‌ی سمی مختلفی بهره می‌برد. فن V-Skill فَنگ Nishodoku نام دارد که در هنگان اجرای آن گلوله‌ای حاوی سم را به آرامی به سمت حریف خود پرتاب می‌کند و وقتی به حریف برسد به آرامی او را damage می‌کند. همچنین فن V-Trigger این شخصیت Dokunomu ابری از سم را به دور فَنگ ایجاد می‌کند که با نزدیک شدن حریف وی را damage می‌کند. این شخصیت از همان ابتدای عرضه‌ی بازی در دسترس خواهد بود.

Street Fighter V در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۶ (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن‌4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و از قابلیت cross-platform (بازی بین پلتفرمی) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه می توانید تریلر سینمایی این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده