// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۳

تماشا کنید : اسطوره‌های دنیای فوتبال در راه بازی PES 2016

کونامی در بسته به‌روزرسانی جدیدش برای  Pro Evolution Soccer 2016، نقل و انتقالات بازیکنان را درست کرد. حال به نظر می‌رسد باید منتظر اضافه شدن اسطوره‌های دنیای فوتبال به بخش MyClub در آینده‌ای نزدیک باشیم. با زومجی و جزئیات بیشتر خبر همراه باشید.

چندی پیش کونامی دومین بسته به‌روزرسانی Data Pack 2 خود را برای بازی پر طرفدار Pro Evolution Soccer 2016 عرضه کرد که در آن نواقص مربوط به نقل و انتقالات برطرف شد اما این تمام ماجرا نیست و حالا خبر از اضافه شدن اسطوره‌های قدیمی همچون روبرتو باجو به بخش باشگاه من (MyClub)  به گوش می‌رسد. در همین راستا ساعاتی پیش برخی از توسعه‌دهندگان بازی، ویدیوی زیر را به اشتراک عموم گذاشته‌اند که در آن می‌توان جزئیات چهره روبرتو باجوی بزرگ و همچنین برخی حرکات او را در زمین مسابقه مشاهده کرد.

|

سری Pro Evolution Soccer یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی است که توانست در مقاطع‌ مختلف، بنابه اقتضای سخت‌‌افزاری زمان خود، یکی از بهترین تجربه‌های فوتبالی را به علاقه‌مندان ارائه دهد و PES 16 هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازی محبوب در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان،  پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن4  و ویندوز منتشر شد و با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شد. ما نیز در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز بسیار خوب ۸.۵ را دادیم.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده