نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو سایبِر کانِکت ۲ در روند تولید نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII شرکت دارد

کمپانی اسکوئر انیکس ظاهرا در روند تولید نسخه بازسازی‌شده Final Fantasy VII تنها نیست و استودیو باسابقه سایبِرکانِکت ۲ هم در این پروسه با آن‌ها همکاری دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای که به تازگی با یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده نسخه بازسازی‌شده Final Fantasy VII و تِتسویا نامورا، کارگردان این بازی انجام شده، اطلاعات جدیدی در رابطه با این بازسازی موردانتظار منتشر شده است.

برای تولید برخی از عناصر مدل‌سازی شخصیت‌های اصلی، سازندگان از تیم درجه یک اسکوئر انیکس کمک گرفتند. در طرفی دیگر، روبِرتو فِراری، طراح شخصیت‌های ایتالیایی معروف که روی بازی‌هایی مانند Final Fantasy Type-0 و قسمت هفتم این بازی کار کرده، وظیفه طراحی شخصیت‌های دیگر را بر عهده دارد.

در ادامه این مصاحبه، همچنین مشخص شده استودیو CyberConnect 2 که سابقه تولید بازی‌هایی مانند Asura's Wrath و بازی‌های انیمیشن محبوب Naruto را در کارنامه خود دارد، در روند تولید نسخه بازسازی شده قسمت هفتم فاینال فانتزی با اسکوئر انیکس همکاری می‌کند. بدلیل تجربه این استودیو در تولید بازی‌های اکشن و دانش بالای آن‌ها با تکنولوژی‌های روز دنیا، اسکوئر انیکس برای تولید این بازسازی از آن‌ها کمک گرفته است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، اسکوئر انیکس در گذشته شک و شبهه‌های زیادی مبنی بر تولید نسخه بازسازی‌شده فاینال فانتزی ۷ داشت. تولید بازی برای نسل هشتم، انرژی و منابع زیادی را می‌طلبد. به همین دلیل اسکوئر انیکس در گذشته زیاد در رابطه با بازسازی این بازی مطمئن نبوده است. نگه‌داشتن ماهیت اصلی بازی و در عین حال بازسازی آن با تکنولوژی‌های روز دنیا، در یک بازی جا نمی‌گیرد. به همین دلیل این بازسازی در چند نسخه مختلف عرضه خواهد شد.

یکی از عناصر جدیدی که به نسخه بازسازی‌شده Final Fantasy VII اضافه شده، قابلیت کاوش در منطقه میدگار است. این خصوصیت که در بازی اصلی وجود نداشت، یکی از عناصر جدید این بازسازی است. به دلایل مختلف، امکان این وجود دارد که برخی از عناصر بازی اصلی از نسخه بازسازی‌شده حذف شود. با این حال اسکوئر انیکس به طرفداران قول داده خصوصیات کاملا جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد که جای خالی این عناصر حذف شده را می‌گیرد.

نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در سال ۲۰۱۶ ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4  منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده