نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی Don't Starve Together در جریان پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵

Don't Starve، محصول کمپانی کلی اینترتینمنت، یکی‌ از بازی‌های محبوب مستقل چند سال اخیر به حساب می‌آید. دیشب و در جریان مراسم تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵، این کمپانی از Don't Starve Together، نسخه چند نفره بازی رونمایی کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر این بازی همراه باشید.
اگر دوست ندارید در بازی Don't Starve تنهایی‌ به تلاش برای بقا ادامه بدهید و از دست میمون‌ها و ‌خرس‌هایی‌ که می‌خواهند شما را بکشند و آدوقه شمارا بدزدند، تنهایی عصبانی نشوید، می‌توانید خوشحال باشید! زیرا در جریان کنفرانس خبری Playstation Experience 2015، کِلی اینترتینمنت، سازنده بازی Don't Starve، از بازی Don't Starve Together برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. این نسخه از بازی به شما توانایی این را می‌دهد که همراه با دوست‌تان و از طریق قابلیت Split Screen بازی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید بازی را به صورت آنلاین و با غریبه‌ها نیز تجربه کنید. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم استیم به صورت Early Access (دسترسی‌ پیش از انتشار) و به عنوان یک بسته الحاقی مستقل قابل تجربه است. همچنین چندی پیش بسته الحاقی Reign of Giants که برای بازی اصلی‌ منتشر شده بود، برای این نسخه از بازی نیز در دسترس قرار گرفت. هنوز اطلاعات زیادی از تاریخ انتشار و حالت‌های مختلف بخش چند نفره بازی در دسترس نیست. اما یکی‌ از قابلیت‌هایی‌ که می‌تواند خیلی‌ مورد استقبال قرار بگیرد، قابلیت تجربه بازی روی پلی‌استیشن 4 با بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی‌ (چیزی مانند بازی Street Fighter V) است. در ادامه شما را به تماشای تریلر به نمایش درآمده بازی در این رویداد دعوت می‌کنیم:

|

بازی Don't Starve Together در سال ۲۰۱۶ برا کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده