نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰

تماشا کنید: تریلر Shadwen، بازی جدید سازندگان Trine

استودیو فروزن‌بایت، سازنده مجموعه بازی‌های تحسین شده Trine، امروز با انتشار تریلری از Shadwen، بازی جدید خود که در سبک اکشن مخفی‌کاری است، رونمایی کرد. با زومجی، تماشای تریلر و دیدن عکس‌هایی‌ از بازی همراه باشید.
استودیو فروزن‌بایت که پیش از این وظیفه ساخت مجموعه بازی‌های Trine را بر عهده داشت، امروز با انتشار تریلری از Shadwen، جدیدترین بازی خود که در سبک اکشن مخفی‌کاری است، رونمایی کرد. در توضیحات این بازی آمده است که بازیکنان باید خود را از چشم گارد‌های بی‌رحم دور نگه دارند زیرا به محض دیده شدن، توسط آنها کشته می‌شوند. به عبارت دیگر، مخفی‌کاری هسته اصلی‌ گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد. همچنین انتخاب‌های اخلاقی‌ نیز در بازی نقش به سزایی دارند. قهرمان بازی که نامش شدون است و یک زن است، یک همراه به نام لیلی‌ دارد که یک دختر بچه یتیم است. شدون می‌تواند گارد‌ها را جلوی لیلی‌ بکشد اما برای اینکه معصومیت این دختر بچه را حفظ کند، می‌تواند تصمیم بگیرد که تمام مراحلی را که همراه لیلی‌ است، فقط با مخفی‌کاری پیش ببرد و کسی‌ را نکشد. در ادامه نیز می‌توانید لیستی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید:
  • پنهان بمانید. شما باید در طول بازی خود را از دید گارد‌های بی‌رحم پنهان نگاه دارید زیرا در غیر این صورت کشته خواهید شد.
  • زمان همدست شما است. هنگامی که شما کنترل شدون را بر عهده ندارید، زمان بازی متوقف می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که در هر حالتی زمان را نگه دارید. در حین حرکت، در حین پریدن و یا حتی دقیقا پیش از اینکه گارد‌ها شما را ببینند.
  • با دقت زمان بازی را به عقب بازگردانید تا بتوانید تصمیمات خود را درست کنید. با انجام حرکات دقیق و امتحان کردن استراتژی‌های مختلف، به بهترین راه حل ممکن دست پیدا کنید.
  • با دقت در مورد از بین بردن دشمنان‌تان تصمیم گیری کنید. از اینکه توسط دشمنان دیده شوید، خودداری کنید. اگر دشمنان حتی صدای مشکوکی بشنوند، به سمت صدا حرکت می‌کنند. شما می‌توانید از این ویژگی‌ به نفع خودتان استفاده کنید.
  • در محیط‌های تاریک قرون وسطائی بازی به گشت و گذار بپردازید و از محیط به نفع خود استفاده کنید. از طناب برای بالا رفتن از سقف‌ها استفاده کنید و از سقف به آرامی به زمین بپرید و در سایه‌ها خود را پنهان کنید.
  • از فیزیک بازی نهایت استفاده را ببرید و با استفاده از طناب خود، اشیای مختلف را به سمت خود بکشید. کاری بکنید که مرگ دشمنان‌تان شبیه به یک تصادف به نظر برسد.
  • با گذاشتن تله‌های مختلف دشمنان را به سمت خود بکشید و سپس آنها را در سکوت کامل از بین ببرید. راه‌های جدید برای از بین بردن یا پرت کردن حواس دشمنانتان با استفاده از ساخت وسایل مختلف پیدا کنید. تله‌های سمی، بمب‌های دودزا و دستگاه‌های پرتاب تیغ بسازید و از این طریق دشمنانتان را از بین ببرید.
  • می‌توانید در بازی هم به صورت پنهان‌کاری و هم به صورت اکشن پیش‌روی کنید. فقط به یاد داشته باشید که تصمیمات مختلف شما عواقبی در پیش خواهند داشت.
  • تبدیل به یک استاد مخفی‌کاری شوید و از معصومیت لیلی‌ دفاع کنید. می‌توانید بازی را بدون اینکه حتی یک نفر را بکشید، به اتمام برسانید.
در ادامه نیز شما را به تماشای تریلر بازی که از نسخه پیش از آلفای بازی ضبط شده است، دعوت می‌کنیم. هنوز هیچگونه اطلاعاتی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی منتشر نشده است:

|

همچنین در زیر می‌توانید تصاویری از بازی را نیز تماشا کنید:نظر شما در باره این بازی چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده