// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲

تماشا کنید:‌ بازی Ace Combat 7 برای پلی‌استیشن 4 و هدست Playstation VR رونمایی شد

باندای نامکو دیشب در جریان رویداد PlayStation Experience از Ace Combat 7، تازه‌ترین شبیه ‌ساز پرواز این سری محبوب رونمایی کرد. این بازی برروی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
چه کسی پرواز مانند یک پرنده یا یک جنگنده را در رویای خود تصور نمی‌کند؟ برای دو دهه، سری Ace Combat به طرفداران اجازه‌ی تجربه‌‌ پرواز و مبارزه در آسمان را داده است. اکنون Ace Combat 7، جانشین خلف سری، پس از ۱۲ بازی از زمان عرضه‌ی اولین شماره در سال ۱۹۹۵ برروی پلی‌استیشن 1، در راه پلی‌استیشن 4 و به ویژه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن قرار دارد. نهم آذر ماه بود که شایعاتی پیرامون عرضه‌ی شماره هفتم از سری Ace Combat از طریق زومجی به اطلاع دوست داران این مجموعه رسید. اکنون سونی در جریان PlayStation Experience با نمایش ویدیویی چشم‌نواز تاییدی محکم بر شایعه‌ی منتشر شده زده است. با نگاهی به این ویدیو شاهد گرافیکی چشم‌نواز، مناظر زیبا از بالای شهر و نبردهای هوایی جذاب هستیم. طبق گفته‌ی سازندگان ویدیوی نمایش داده شده تماماً از درون موتور بازی ضبط شده است.

|

سازندگان Ace Combat 7 با اتکا به تمام دانش خود در ساخت بازی‌های مجموعه و استفاده از موتور گرافیکی آنریل 4، عناصر موجود در سری را در سطحی کاملا جدید با کمک قدرت نسل هشتم وارد Ace Combat 7 کرده‌اند. توسعه‌دهندگان همچنین برای ایجاد تجربه‌ای جدید از  شبیه‌سازی پرواز، این بازی را برای Playstation VR یا همان هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن توسعه داده‌اند. تجربه‌ی واقعی بصری، افکت‌های نورپردازی و همچنین تطابق اکوسیستم جریان نبرد با استفاده از فن‌آوری trueSKY، ویژگی‌هایی هستند که توسعه‌دهندگان قول شگفت‌انگیز بودن آنها را داده‌اند. Ace Combat 7 در کنار خط داستانی هیجان‌انگیز دارای بخش چندنفره نیز خواهد بود. نظر شما در رابطه با رونمایی این بازی در PlayStation Experience چیست؟ آیا شما نیز از معرفی Ace Combat 7 هیجان زده شده‌اید؟[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده