نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

بازی Paragon توسط کمپانی اِپیک گیمز معرفی شد

در جریان رویداد PlayStation Experience در شهر سَن فِرانسیسکو، کمپانی اپیک گیمز با حضور بر روی استیج سونی، از جدیدترین بازی خود با نام Paragon رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Paragon که در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، در سبک بازی‌های MOBA است. دوربین این بازی در حالت سوم‌شخص بوده و ایجاد استراتژی‌های مختلف در زمین مسابقه، یکی از عناصر مهم برای پیروزی در Paragon است. پس از معرفی بازی Paragon، اِستیو سوپِرویل، مدیر نوآوری این بازی با مراجعه به وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، اولین اطلاعات را از محصول جدید اپیک گیمز منتشر کرد:
طی دو سال گذشته، درحال تولید یک پروژه هیجان‌انگیز با نام Paragon بودیم. در بازی‌های چندنفره رقابتی، هیچ سبکی مانند MOBA بازیکنان را درگیر خود نمی‌کند. در این سبک بازیکنان باید با ایجاد استراتژی‌های مختلف و خلاقیت، پیروز مسابقه شوند. نتیجه مسابقات، هیجان بی‌نظیر و رخ‌دادن لحظات مختلف، باعث می‌شود بازیکنان مدام به بازی بازگردند. با تجربه چندین ساله ما در تولید بازی‌های اکشن، به‌خوبی می‌دانستیم باید عناصر جدیدی را وارد سبک MOBA کنیم. در بازی پاراگون، شما را در مرکز میدان نبرد و کنترل مستقیم قهرمانی که انتخاب کردید را در اختیار شما قرار می‌دهیم. باید این نکته را بدانید که Paragon یک بازی در چند سبک مختلف نیست. محصول جدید ما  به این سبک وفادار و پر از انفجارهای فراوان است. Paragon تولید بازی برای کنسول‌ها در خون اپیک گیمز است. بنابراین تصمیم گرفتیم تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 تولید کنیم. نسخه کنسولی Paragon یک پورت ساده نیست و زمانی که به تجربه آن با کنترلر دوال‌شوک ۴ بپردازید، به‌خوبی متوجه این نکته خواهید شد. قابلیت Cross-play (با استفاده از این خصوصیت بازیکنان پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌توانند با یکدیگر بازی کنند) پاراگون بی‌نظیر و تجربه‌ای که از بازی بدست می‌آورید را در سراسر دو پلتفرم ذخیره می‌کند.
اگر دوست دارید بیشتر با محصول جدید اپیک گیمز آشنا شوید، بهار سال ۲۰۱۶ با پرداخت پول می‌توانید نسخه دسترسی زودتر (Early Access) را تجربه کنید. علاوه براین، تابستان سال ۲۰۱۶ تمام کاربران می‌توانند به نسخه آزمایشی این بازی دسترسی پیدا کنند. بازی Paragon احتمالا هیچ‌وقت برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد. قابلیت بازی‌کردن با کاربرام پلتفرم‌های دیگر یکی از خصوصیات این بازی است و از آنجا که شبکه ایکس‌باکس لایو دارای این خصوصیت نیست، بنابراین کاربران ایکس‌باکس برای تجربه این بازی باید به پلتفرم‌های دیگر رجوع کنند. Paragon بازی Paragon در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده