// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

تیم شفر از نسخه پلی‌استیشن ویتا نسخه بازسازی شده بازی Day of the Tentacle رونمایی کرد

تیم شِیفر، کارگردان و بنیانگذار استودیوی بازی‌سازی دابل فاین، امروز رسما در جریان رویداد PlayStation Experience از نسخه‌ی بازسازی Day of the Tentacle HD برای پلی‌استیشن ویتا و همچنین پلی‌استیشن 4  رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Day of the Tentacle که اولین بار در سال ۱۹۹۳ با نام Maniac Mansion: Day of the Tentacle توسط لوکاس‌آرتز منتشر شد، اکنون با تلاش تیم شیفر و استودیوی دابل فاین باری دیگر انتظار هواداران را به دنبال خود آورده است. نسخه‌ی اصلی این بازی ماجراجویی دارای سبک اشاره و کلیک ( Point-and-Click) بود. اکنون بعد از یک سال در جریان PlayStation Experience 2015 شاهد رونمایی از نسخه‌ی ویتای بازی در کنار تاریخ عرضه آن هستیم. بازی Day of the Tentacle HD برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۹۳-فروردین ۹۴) عرضه می‌شود. اولین رونمایی از این بازی در افتتاحیه‌ی PlayStation Experience سال گذشته صورت گرفته بود. شما می‌توانید ویدیوی تماشایی و خاطره‌انگیز این بازی را تماشا و دانلود کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده