// یکشنبه, ۱۵ آذر ۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

عرضه‌ی بازی Gigantic به تأخیر افتاده و در این میان، تعدادی از دست‌اندرکاران آن از سِمت‌های‌شان کنار گذاشته شده‌اند. در ادامه‌ی خبر همراه زومجی باشید.
سازندگان Gigantic عنوان کردند که انتشار نسخه‌ی نهایی این بازی با تأخیر روبه‌رو شده و تا سال ۲۰۱۶ آن را در بازار نخواهیم دید. موتیگا، استودیوی سازنده‌ی Gigantic، دلیل این امر را حجم بالای بازخوردهای دریافت‌شده طی نسخه‌های آزمایشی بازی اعلام کرده است. وبلاگ رسمی استودیو در این مورد نوشته است:
ما طی فازهای آزمایشی‌مان تعداد بسیار زیادی بازخورد ارزشمند دریافت کرده‌ایم و باید ضمن در نظر داشتن این موارد، انتظاراتی را که برای خودمان تعیین کرده‌ایم هم برآورده کنیم. [از این رو] بدیهی است که ناچاریم عرضه‌ی Gigantic را به سال ۲۰۱۶ موکول کنیم.
در همین راستا، موتیگا مجبور شده تا تعدادی از کارکنان‌اش را از کار برکنار کند؛ اقدامی که در‌باره‌ی آن این‌طور نوشته است:
در جایگاه استارت‌آپی که هنوز به سوددهی نرسیده، منابع محدودی در اختیار ما قرار دارد. افزایش زمان و حجم مراحل توسعه‌ی Gigantic نیازمند این است که ما بهره‌گیری از منابع مذکور را هم افزایش دهیم. در نتیجه، موتیگا امروز ناگزیر شد تا به فعالیت ۱۶ کارمند استودیو پایان دهد. تمام کارمندانی که این اقدام شامل حال‌شان شده‌ از مزایای پایان خدمت و خدمات کاریابی بهره‌مند می‌شوند.
بازی Gigantic اثری رایگان (Free to play) است که در سبک‌های تیراندازی سوم-شخص و «میدان نبرد چندنفره‌ی آنلاین» (MOBA) قرار می‌گیرد. این بازی مستقل که برای ویندوز ۱۰ و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد، از ماه اوت وارد فاز بتای محدود شده است. منبع: Polygon

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده