نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازسازی Final Fantasy 7 گیم‌پلی خارق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد

هم اکنون رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2015 در حال برگزاری است و در بخشی از این مراسم، تریلر جدید از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Final Fantasy VII به نمایش درآمد که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. با جزئیات این خبر و تماشای این تریلر در ادامه با زومجی همراه باشید.
هم اکنون چشم‌های گیمرهای زیادی به رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2015 دوخته شده است و همه منتظرند تا ببینند که سونی چه چیز‌هایی برای رو کردن دارد. در بخشی از این مراسم که هم اکنون در حال برگزاری است، تریلری از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Final Fantasy VII به نمایش درآمد که نوید یک بازسازی فوق‌العاده می‌دهد. در بخش مربوط به این بازی همچنین عنوان شد که پورت پی‌سی مربوط به این بازی همین امروز برای کنسول پلی استیشن‌4 منتشر خواهد شد که البته نباید آن را با نسخه‌ی بازسازی که بعدا عرضه می‌شود اشتباه گرفت. شاید این نسخه بتواند تا حدودی به انتظار شما برای عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده پاسخ دهد. در ادامه می‌توانید تریلر زیبایی که از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی پخش شد را تماشا کنید:

| دانلود با رزولوشن 720p

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده