نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

ساخت بازی The Witcher 4 به طور ضمنی تایید شد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt پایانی با شکوه برای داستان گرالت، شخصیت اصلی سری، بود. با این حال به نظر می‌رسد که قسمت بعدی این مجموعه نیز ساخته خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
بازی ویچر 3، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده امسال بود که توانست در بررسی زومجی هم نمره بسیار عالی ۹/۵ را دریافت کند و در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ (The Game Awards 2015) نیز توانست به عنوان برترین بازی سال انتخاب شود. حال استودیو سی‌دی پراجکت رِد، که از قضا در طی مراسم مذکور به عنوان بهترین استودیو بازی‌سازی سال نیز معرفی شد، اعلام کرده که عدم ساخت نسخه چهارم این بازی توهین به طرفداران بی‌شمار آن است. آدام کیچینسکی، مدیر سی‌دی پراجکت، در این مورد گفت:
فعلا برای صحبت کردن در مورد ویچر 4 خیلی زود است. ولی ما هرگز ساخت این بازی را فراموش نکرده‌ایم. عدم ساخت این بازی عادلانه نیست و من اطمینان دارم که اگر این کار را انجام دهیم، طرفداران زیادی از ما ناراحت خواهند شد. ما الان چند سالی است که بازی‌هایی حول محور دنیای ویچر تولید می‌کنیم و بدون شک قسمت سوم پایانی بر این کار نخواهد بود.
این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که چند ماه پیش، مارسین ایوینسکی، مدیر‌عامل استودیو سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این استودیو هنوز هیچ ایده‌ای برای ساخت قسمت چهارم ویچر ندارد و طرفداران نباید به این زودی‌های منتظر این بازی باشند. ولی بدون شک موفقیت‌های قسمت سوم و فروش بیش از ۶ میلیون نسخه‌ای آن، هر استودیویی را به ساخت دنباله بازی تشویق می‌کند. همچنین این استودیوی لهستانی در حال کار بر روی بازی نقش‌آفرینی دیگر به نام Cyperpunk 2077 است که قرار است بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این استودیو باشد. نظرات خود را در مورد ساخته شدن قسمت چهارم سری ویچر با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده