نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

درآمد حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای Halo 5 از مرز ۱ میلیون دلار گذشت

در حالی که شاید سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Halo 5: Guardians خیلی به مذاق برخی کاربران خوش نیاید، ولی طبق گزارشات، این اثر توانسته بیش از ۱ میلیون دلار از طریق این سیستم در‌آمد کسب کند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.
سری بازی‌های هِیلو به عنوان یکی از برترین بازی‌های انحصاری کنسول‌های ایکس‌باکس شناخته می‌شوند که نسخه پنجم آن اخیرا برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی که توسط استودیو 343 اینداستریز ساخته شده است، از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بهره می‌برد و کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه بازی، بسته‌های مختلفی را خریداری کنند که با نام REQ شناخته می‌شوند. با این حال مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود هر چه درآمد حاصل از این سیستم بیش‌تر باشد، جوایز رقابت‌های جهانی این بازی را افزایش خواهد داد. در همین راستا اخیرا جایزه رقابت‌های جهانی Halo 5 از ۱ میلیون دلار اولیه به ۲ میلیون دلار رسیده و به همین دلیل هم سایت گیم‌اسپات گزارش داده که در‌آمد بازی از فروش بسته‌های REQ از مرز ۱ میلیون دلار عبور کرده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

به نظر می‌رسد که کاربران بازی هیلو 5، استقبال بسیار خوبی از خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی می‌کنند. چرا که همین دو هفته پیش درآمد حاصل از این بخش از مرز ۷۰۰ هزار دلار عبور کرده بود و حال در همین مدت زمان اندک، بیش از ۳۰۰ هزار دلار نیز به آن اضافه شده‌است. بدون شک سود بالای حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها، باعث خواهد شد تا در آثار زیادی شاهد وجود این بخش باشیم. همچنین استودیو 343 اینداستریز، قرار است تا مدتی طولانی با عرضه به‌روز‌رسانی‌های مختلف از این بازی بزرگ پشتیبانی کند و در همین راستا به‌روز‌رسانی بعدی بازی حالت ساخت و ساز و نقشه‌های جدید را به آن اضافه خواهد کرد. لازم به ذکر است که بازی Halo 5: Guardians توانست در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند که در مورد آن نوشتیم:
Halo 5: Guardians درست همان چیزی است که می‌توان آن را یک تیراندازی اول شخص کامل نامید. اگر فقط و فقط استودیو 343 اینداستریز قادر بود آن تبلیغات باشکوهی که به نمایش گذاشت را در داستان خود بازی پیاده کند، این اثر حتی بیشتر از این‌ها می‌توانست در این سبک خودنمایی کند. چرا که سری Halo علاوه بر گیم‌پلی، همیشه یک داستان عالی را روایت کرده، اما Guardians با این‌که داستان خیلی خوبی داشت، اما به شکلی نادرست در طول بازی روایت شد. اگر از این موضوع چشم پوشی کنیم، شما یک گیم‌پلی عالی و بی‌نقص در کنار مسابقات چندنفره شدیدا جذاب را در قالب این بازی خواهید داشت.
نظرات خود را در مورد سود بالایی که هیلو 5 از پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای کسب کرده با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده