نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نویسنده Star Wars: The Force Awakens : قسمت‌های هفتم و هشتم این مجموعه کاملا متفاوت خواهند بود

لاورنس کاسدان، یکی‌ از نویسندگان قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان، پیش از این تجربه کار بر روی قسمت‌های ۴ و ۶ این مجموعه را داشته است. وی اخیرا اعلام کرده است که قسمت‌های هشتم و نهم این فیلم، کاملا متفاوت خواهند بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با اینکه فیلم Star Wars: The Force Awakens دارای کارگردان و تهیه کننده جدیدی نسبت به فیلم‌های قدیمی‌ این مجموعه است اما لاورنس کاسدان، یکی‌ از نویسندگان آن‌، سابقه‌ی کار بر روی دو فیلم از سه‌گانه اول فیلم‌های جنگ ستارگان را دارد. در مصاحبه‌ای که اخیرا وی با لوس آنجلس تایمز انجام داده، درباره تفاوت‌های دو قسمت بعدی این فیلم یعنی‌ قسمت‌های هشتم و نهم با فیلمی که جی جی آبرامز ساخته، حرف‌هایی‌ زد:
دو فیلم بعدی این مجموعه نسبت به The Force Awakens خیلی متفاوت خواهند بود. رایان جانسون (کارگردان قسمت هشتم) یکی‌ از دوستان من است و من مطمئن هستم که او یک فیلم بسیار عجیب خواهد ساخت. اگر شما کار‌های قبلی‌ رایان را دیده باشید، متوجه می‌شوید که قسمت هشتم فیلمی خواهد بود که ما نظیرش را در دنیای جنگ ستارگان ندیده‌ایم. آبرامز، رایان و کالین ترورو (کارگردان قسمت نهم)، ۳ انسانی‌ هستند که خیلی‌ باهم فرق دارند. تنها نکته مشترک این ۳ فیلم این است که هرسه بر اساس حماسه Star Wars ساخته می‌شوند.

تریلر فیلم Star Wars The Force Awakens

|

ماه گذشته، کاسدان اعلام کرده بود که این فیلم آخرین فیلمی از مجموعه جنگ ستارگان است که او وظیفه نویسندگی‌اش را بر عهده خواهد گرفت. با این همه کار او هنوز با دنیای جنگ ستارگان تمام نشده است زیرا کاسدان به همراه پسرش در حال کار بر روی فیلمنامه فیلم فرعی از این مجموعه با محوریت جوانی‌های شخصیت هان سولو هستند:
فیل لرد و کریس میلر قصد دارند که یک فیلم با محوریت شخصیت هان سولو بسازند و من نمی‌دانم که فیلم چگونه خواهد شد. من به همراه پسرم وظیفه نویسندگی آن‌ را بر عهده داریم. هان سولو در این فیلم نسبت به سه‌گانه اول جوان‌تر است. به همین دلیل شما باید تصور کنید که این شخصیت، ۱۰ سال پیش از وقایع قسمت چهارم فیلم، یعنی در اوایل ۲۰ سالگی، چه‌گونه شخصیتی بوده؟ چه چیزی باعث شده که وی به چنین شخصیت قوی‌ای تبدیل شود و در زندگی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرده است.
در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلمی بر اساس جوانی‌های هان سولو، کمی پیش اعلام شده بود که دیزنی در حال پیدا کردن هنرپیشه برای ایفای این نقش است و به نظر می‌رسد تمام هنرپیشگان مرد هالیوود می‌خواهند که این نقش را بازی کنند! قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است. وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتند و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و هریسون فورد نیز درباره فیلم گفته بود که قسمت هفتم واقعا شگفت‌انگیز است. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده