نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

با سه بسته الحاقی مختلف بازی Rise of the Tomb Raider آشنا شوید

کمپانی مایکروسافت شب گذشته با انتشار اطلاعات جدید از بسته الحاقی Baba Yaga: The Temple of the Witch بازی Rise of the Tomb Raider، از دو DLC دیگر این بازی هم رونمایی و اطلاعاتی را در رابطه با آن‌ها منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بسته الحاقی Baba Yaga: The Temple of the Witch اوایل سال ۲۰۱۶ قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. این محتوای اضافی بخشی از Season Pass سی دلاری این بازی است. با این حال علاقه‌مندان همچنان می‌توانند این بسته را به‌صورت جداگانه هم خریداری کنند. در اطلاعات اولیه منتشرشده از بسته الحاقی Baba Yaga: The Temple of the Witch، ظاهرا لارا در این محتوای جدید قرار است راهی سفری خطرناک و «ممنوعه» شود:
لارا برای یافتن یک شخص گمشده وارد منطقه‌ای عجیب و غریب می‌شود. چیزی که او در تاریکی پیدا می‌کند، به‌حدی وحشتناک است که نمی‌توان تعریفی برای آن پیدا کرد. آیا بابا یاگا که یک جادوگر است، درحال شکار کسانی که به جنگل ممنوعه سفر می‌کنند است؟ یا شاید داستان دیگری پشت این اتفاقات باشد؟
براساس گزارشات منتشرشده، بسته الحاقی Baba Yaga: The Temple of the Witch بازیکنان را در برابر «شیطانی قدیمی» قرار می‌دهد. مایکروسافت همچنین اعلام کرده کاربران نباید نگران محتوای این بسته باشد، چراکه Baba Yaga: The Temple of the Witch «چندین و چند ساعت گیم‌پلی جدید» را به آن‌ها ارائه خواهد داد. Rise-of-the-Tomb-Raider2 پس از مشاهده اطلاعاتی جدید از این بسته الحاقی، بهتر است با دو DLC دیگر بازی Rise of the Tomb Raider با نام‌های Cold Darkness Awakened و یک حالت با نام Endurance آشنا شویم: حالت Endurance: عرضه در تاریخ ۲۹ دسامبر (هشتم دی) در این حالت شما بدون هیچ‌گونه مهمات کار خود را آغاز می‌کنید. هدف شما زنده‌ماندن تا بیشترین حد ممکن و به چالش‌کشیدن دوستان خود در این زمینه است. این حالت یک لباس و سلاح جدید هم در اختیار شما قرار می‌دهد. بسته الحاقی Cold Darkness Awakened: عرضه در سال ۲۰۱۶ با پخش‌شدن سلاحی عفونی که از جنگ سرد پیدا شده، مردم سرزمین سیبری و حیوانات آن‌ها به موجوداتی خون‌خوار تبدیل می‌شوند. لارا علاوه‌بر زنده‌ماندن در برابر این موجودات، باید تجهیزات آن‌ها را جمع‌آوری و به ساخت و ساز آیتم‌هایی برای خود و زنده‌ماندن در این دوران سخت بپردازد. برای جان خود، مقابل دشمنان جدید بجنگید و بر چالش‌های جدید بازی هم غلبه کنید. در این راه، باید راهی هم برای خنثی‌کردن اثر این عفونت و برگشتن کشور سیبری به حالت عادی خود تلاش کنید. بسته الحاقی Cold Darkness Awakened یک لباس و سلاح جدید را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. بسته الحاقی Baba Yaga: The Temple of the Witch: عرضه در اوایل سال ۲۰۱۶ این بسته که دارای ساعت‌ها محتوای جدید است، تجربه شما از بخش داستانی و سفر لارا را گسترش می‌دهد. در این محتوای جدید بازیکنان با پازل و مقبره‌های جدید برخورد می‌کنند و در این راه، باید راهی هم برای متوقف‌کردن شیطانی بزرگ و قدیمی که خطرهای زیادی را ایجاد کرده پیدا کند. در این بسته، انتظار یک لباس و تیر و کمان جدید هم داشته باشید. بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده