// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی جدید سازندگان The Vanishing of Ethan Carter یک اثر جهان‌ باز خواهد بود

استودیو استروناتس، سازنده بازی کارآگاهی و رمزآلود The Vanishing of Ethan Carter، قصد دارد با یک بازی کاملا متفاوت در سبک اکشن ماجراجویی جهان باز، باری دیگر به بازار بازی‌های ویدیویی بازگردد. در ادامه با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
استودیو لهستانی استروناتس توسط بنیان‌گذاران استودیو پیپل کَن فلای، سازنده بازی Bulletstorm، تاسیس شده است. این استودیو  قبل از آن که در اوایل سال جاری بتواند استقلال خود را بدست آورد، با نام شعبه لهستان اپیک گیمز شناخته می‌شد. هم اکنون استروناتس قصد دارد چالش و سبک تازه‌ای را تجربه کند و به همین منظور یک آگهی استخدام برای جذب نیروی جدید منتشر کرده است. در آگهی آمده است که این استودیو قصد استخدام برنامه‌نویس هوش‌مصنوعی را دارد.
ما در حال ساخت یک بازی جدید هستیم که در سبک اکشن ماجراجویی  و جهان‌باز خواهد بود.
با اشاره به عناصری مثل "شبیه‌ساز راه رفتن" که در بازی The Vanishing of the Ethan Carter (در مقایسه با مکانیک‌های تعاملی‌تر و متفاوت موجود در بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed یا Shadow of Mordor) شاهد بودیم، در آگهی استخدام آمده است که این محصول جدید "بازی بزرگ‌تری خواهد بود." اما در ادامه اضافه می‌کند که استروناتس از برگ برنده خود زیاد دور نخواهد شد.
این کار یک تجربه عملی تازه خواهد بود. اما قرار نیست که پا را از گلیم‌مان درازتر کنیم!
همانطور که در شرح این آگهی استخدام آمده است، بازی جدید استودیو استروناتس، اثری متفاوت نسبت به The Vanishing of Ethan Carter خواهد بود. با این‌حال جو بازی همچنان سنگین است و از روایت داستانی عمیق بهره می‌برد. همچنین در این بازی شاهد حضور انسان‌ها و جانوران مهاجم خواهیم بود. استودیو استروناتس همچنین اخیرا بازی Ethan Carter را با استفاده از انریل انجین 4 ریمستر کرده است. منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده