// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰

شخصیت‌های جدید Mortal Kombat X رونمایی شدند: از اره برقی تگزاس تا بیگانه‌ها!

ظاهرا عوامل سازنده‌ی بازی مورتال کامبت ایکس زیاد در نگه‌ داشتن سورپرایز خود قوی نبودند و یکی از کاربران نیوگاف درست چند ساعت قبل از مراسم The Game Awards 2015، ویدیوی رونمایی از شخصیت‌های جدید بازی را در فضای وب منتشر کرد.
بسته‌ی دوم مبارزان مورتال کامبت که با نام Kombat Pack 2 شناخته می‌شود، شامل ۴ مبارز کاملا جدید و دور از انتظار است. در این بسته شاهد شخصیت‌های صورت چرمی ( اره برقی تگزاس)، زنومورف (بیگانه)، بو برای چو (از شخصیت‌های قدیمی در نسخه دیسیپشن) و شخصیت تری-بورگ (مخلوطی از کاراکتر‌های سایرکس، سکتور و روبوت اسموک) خواهیم بود. هنوز قیمتی برای این بسته الحاقی اعلام نشده اما پک اول شخصیت‌های دانلودی کامبت با قیمت ۳۰ دلار عرضه شده بود. بسته‌ی اول شامل شخصیت‌های جیسون، تانیا، غارتگر و تریمور بود.

 |

Mortal Kombat X فروردین ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و با بازخورد بسیار خوبی هم مواجه شد. ما هم در زومجی به بررسی متنی و ویدیویی این بازی پرداخته بودیم و امتیاز خوب ۸ از ۱۰ را برای آن مشخص کرده بودیم:
مورتال کامبت ایکس یکی از آن بازی‌هایی است که توصیه می‌شود هر گیمری که به رقابت و هیجان علاقه دارد، آن را تهیه کند. تجربه‌ی بخش‌های تک نفره و آن مبارزات هیجان‌انگیز که با اجرای حرکات ایکس‌-ری و فینیشنگ‌ها، ما را به سقف می‌چسباند، خارق‌العاده هستند. همه‌ی اینها به لطف گرافیک مناسب و صداگذاری دقیق و حساب شده، تجربه‌ی خوبی را برایمان رقم می‌زنند. با همه‌ی این‌ها، اصلا انتظار خط داستانی هالیوودی و میخ‌کوب کننده مانند قسمت قبل نداشته باشید و فقط برای اینکه در جریان قصه قرار بگیرید، آن را سریع تمام کنید.
منبع: گیم‌اسپات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده