نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

تماشا کنید: گرامیداشت یاد ساتورو ایواتا در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵

امشب بازی‌های برتر سال در بخش‌های متخلف در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ معرفی شدند. با این حال در این رویداد برای دقایقی هم یادی از ساتورو ایواتا، رییس پیشین نینتندو، شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
مراسم The Game Awards 2015 در لوس‌آنجلس آمریکا مملو از لحظات شاد و مفرح برای بازی‌سازان و همچنین گیمر‌ها بود. ولی در این مراسم چند دقیقه‌ای هم به ساتورو ایواتا، مدیر‌عامل پیشین و فقید نینتندو، اختصاص داده شد که علاوه بر پخش شدن یک ویدیو احساسی، رجی فیس اِم‌اِی نیز صحبت‌های در مورد ایواتا ارائه کرد. مدیر بخش آمریکای نینتندو در سخنرانی خود گفت:
معمولا کلمه «خاص» برای افراد خیلی کمی به کار برده می‌شود. با این حال ایواتا نمونه‌ای از یک انسان کاملا خاص بود. وی در تمام طول زندگی خود سعی کرد تا دنیایی شاد و مفرح برای خانواده‌ها و گیمر‌ها فراهم کند و انسانی بود که برای شاد‌کردن مردم خلق شده بود. به همین دلیل هم امیدوارم هر جایی که هست، لبخند زیبایی بر لبانش نشسته باشد. چرا که ایواتا همواره باعث شادی مردم سراسر جهان شده است.
بدون شک ایواتا فردی تاثیر‌گذار در صنعت گیم به‌شمار می‌رود و مرگ وی در سال گذشته، ناراحت‌کننده‌ترین اتفاق دنیای بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۵ بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی زیبا در مورد این شخصیت بزرگ تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده