نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: نخستین نمایش بسته الحاقی رایگان Star Wars: Battlefront با نام Battle of Jakku

کمپانی الکترونیک آرتز طی روزهای گذشته از طریق یک پخش‌زنده، اولین نمایش از بسته الحاقی Battle of Jakku بازی Star Wars: Battlefront را به علاقه‌مندان نشان داد. در ادامه با زومجی و تماشای اولین ویدیو این DLC رایگان همراه باشید.
کسانی که بازی Star Wars: Battlefront را پیش‌خرید کردند، هم‌اکنون می‌توانند به دانلود این بسته الحاقی که برای تولید آن از فیلم Star Wars: The Force Awakens الهام گرفته شده بپردازند. کاربران عادی بازی، از تاریخ ۸ دسامبر (هفدهم آذر) می‌توانند این محتوای رایگان را دریافت کنند. بسته الحاقی Battle of Jakku شامل یک نقشه با نام جاکو و یک حالت کاملا جدید با نام Turning Point است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشرشده از بسته الحاقی Battle of Jakku بازی Star Wars: Battlefront را مشاهده کرده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

پس از تماشای این ویدیو، بهتر است نگاهی هم به حالت ۴۰ نفره جدید این بازی علمی-تخیلی و اول‌شخص با نام Turning Point بپردازیم. در این حالت جدید، سربازان اتحاد ربل باید پایگاه‌های سربازان امپراتوری گلکتیک را پیدا کرده و این پایگاه‌ها را به تصرف خود در بیاورند. برروی نقشه جاکو، ۳ پایگاه سربازان امپراتوری وجود دارد. با تصرف هریک از این سه پایگاه، زمان بیشتری به سربازان اتحاد ربل داده خواهد شد. هدف نهایی این بخش تحت کنترل در آوردن پایگاه سوم است. جایی که جنگ نهایی بین سربازان این اتحاد ربل و امپراتوری گلکتیک رخ می‌دهد. دایس در توضیح این بخش افزود که هرچه بازی جلوتر می‌رود، به دست گرفتن کنترل این پایگاه‌ها چالش برانگیزتر می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین نمایش حالت جدید بازی Star Wars: Battlefront را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشار، صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. پس از انتشار نخستین محتوای جدید این بازی، قرار است در آینده محتویات پولی و رایگان دیگری هم در اختیار خریداران این بازی قرار بگیرد تا بخش چندنفره بازی Star Wars Battlefront همواره تازه و متنوع جلوه دهد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده