نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

شخصیت پانیشِر در فصل دوم سریال Daredevil نهایت خشونت خود را نشان خواهد داد

فصل دوم سریال محبوب Daredevil قرار است شخصیت پرطرفدار پانیشِر را به علاقه‌مندان این سریال معرفی کند. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از خصوصیات اخلاقی این شخصیت که خشونت زیادی را به‌همراه خود دارد درمیان بگذاریم.

فصل دوم سریال Daredevil اوایل سال ۲۰۱۶ از شبکه‌ی نِت‌فِلیکس پخش خواهد شد. برخلاف شخصیت کینگ‌پین که انتهای قسمت سوم فصل اول وارد سریال شد، پانیشر در همان قسمت نخست حضور بزرگ خود در دنیای این سریال را جشن خواهد گرفت.

به‌لطف مجله‌ی معتبر اِنتِرتاینمِنت ویکلی، به‌تازگی اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی از خصوصیات اخلاقی و هدف شخصیت پانیشر در سریال Daredevil منتشرشده که درادامه با یکدیگر به مشاهده‌ی آنها می‌پردازیم.

اگرچه برخی از افکار پانیشر (مانند پاکسازی خیابان‌ها از خلاف‌کاران) مشابه دِردِویل است، اما نحوه اجرای آنها با رقیب خود کاملا متفاوت است. برخلاف Daredevil، پانیشر برای پاکسازی شهر خود از شَرِ خلاف‌کاران از خشونت زیاد استفاده خواهد کرد. وی برای انجام این کار از چندین سلاح متفاوت که در کتاب‌های کامیک این شخصیت معرفی شدند استفاده خواهد کرد.

داگ پِتریه و مارکو رامیرِز، دو شخص جدیدی که مسئول ساخت فصل دوم سریال Daredevil هستند در صحبت‌های خود گفته‌اند هدف آنها نمایش افکار کاملا متفاوت دردویل و پانیشر برای از بین‌بردن خلاف‌کاران است. پِتریه همچنین گفته است تولید یک شخصیت که قانون را به دستان خود اجرا می‌کند (منظورش شخصیت پانیشر است) برای آنها کار بسیار سخت و مشکلی بوده است.

تمرکز اصلی پانیشر برای نمایش خشونت بی حد و مرز خود برروی اسلحه‌های خود است. پِتریه درادامه صحبت‌های خود گفته است بینندگان سریال شاهد نتیجه‌ی اخلاقی تمام تصمیم‌هایی که پانیشر در سریال می‌گیرد خواهند بود.

نکته‌ی جالبی که در رابطه با شخصیت پانیشر مشخص شده این است که برای طراحی شخصیت وی، از پانیشری که در فیلم Taxi Driver حضور داشت و رابِرت دِنیرو نقش آن را اجرا می‌کرد الهام گرفته شده است.

Daredevil همان‌طور که مشاهده می‌کنید، پانیشر علاوه بر کُلت خود، در دست دیگرش یک آچار قرار دارد. حال باید دید وی چگونه از این ابزار استفاده خواهد کرد.

مسئولین ساخت فصل دوم دِردویل گفته‌اند شباهت‌های زیادی میان این دو شخصیت وجود داشته که دلیل اصلی انتخاب آنها بوده است. با این حال نگرانی اصلی آنها این بوده که خصوصیت اصلی پانیشر (خشونت بیش از اندازه) را به بهترین شکل ممکن در سریال پیاده کنند. جان بِرنتال که نقش پانیشر را اجرا خواهد کرد در صحبت‌های خود گفته علاقه‌مندان زیادی نزد او آمدند که وی را تهدید به خراب‌نکردن نقش شخصیت محبوب خود کرده‌اند.

علاوه بر پانیشر، در فصل دوم سریال دِردِویل شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های بزرگ دنیای کامیک مارول با نام «اِلِکتِرا» خواهیم بود.اِلادی یانگ که بازیگر این نقش است و  ۳۴ سال سن دارد، اهل کشور فرانسه است، اما شخصیت الکترا که توسط پِتریه و رامیرِز خلق شده یک دختر و نینجای یونانی به حساب می‌آید. در سال ۲۰۰۳ و در فیلم Daredevil و از طرفی دیگر در سال ۲۰۰۵ و در فیلم Elektra، جنیفر گارنر در نقش الکترا ظاهر شد.حال باید دید دو شخصیت محبوب کامیک‌های مارول می‌توانند این دو نقش سنگین را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند یا خیر.

سریال Daredevil داستان شخصیتی با نام مَت مِرداک را بیان می کند. مرداک که یک وکیل قانون است، در سنین کودکی در یک سانحه بینایی خود را از دست می‌دهد، اما این اتفاق باعث نمی‌شود او از کمک به انسان‌های نیازمند اجتناب کند. روزها از طریق قانون و شب‌ها با ماسک خود، مَت به لطف توانایی‌های دیگر خود مانند تشدید حس بویایی و شنوایی، با بزرگ‌ترین خلاف‌کاران منطقه هِلزکیچِن، شهری که در آن زندگی می‌کند مبارزه می‌کند. در فصل نخست این سریال شخصیتی قدرتمند با نام کینگ‌پین دشمن دردویل بود که اگر این سریال را مشاهده کرده باشید، حتما متوجه سرنوشت وی شده‌اید.

منبع: PolyGon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده