نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

انتشار پوسترهای آیمکس جدید فیلم Star Wars: The Force Awakens

کمپانی ای‌ام‌سی، برای ترغیب هرچه بیشتر طرفداران جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) برای دیدن فیلم به صورت آیمکس سه بعدی، به آن‌ها پوسترهای فوق‌العاده زیبایی هدیه می‌دهد که تصاویر ۲ تا از آن‌ها امروز منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت هفتم جنگ ستارگان چندی است که به صورت رسمی اکران خود را آغاز کرده است و همین‌طور در حال شکستن رکوردهای مختلف است. در جدیدترین رکوردشکنی، این فیلم توانست فیلم ارباب حلقه‌ها را نیز پشت سر بگذارد. حال کمپانی ای‌ام‌سی، برای اینکه طرفداران را ترغیب به تماشای فیلم به صورت آیمکس سه بعدی بکند، به کسانی که از تاریخ ۲۰ دسامبر تا ۱۰ ژانویه (۲۹ آذر تا ۲۰ دی) به تماشای فیلم به صورت آیمکس سه بعدی بروند، پوسترهای فوق‌العاده زیبایی را هدیه خواهد داد. چندی پیش اولین عکس از پوستر این مجموعه ۴ پوستری منتشر شد که در آن ما می‌توانستیم ری و BB-8، روبات جدید دوست‌داشتنی این مجموعه را ببینیم. حال دو پوستر دیگر منتشر شده که ما در آن‌ها می‌توانیم شخصیت‌های پو دامرون و کاپیتان فازما را مشاهده کنیم. در زیر می‌توانید این پوسترهای بسیار زیبا را تماشا کنید:

پوستر آیمکس جدید Star Wars The Force Awakens

دیدن تصویر با رزولوشن کامل

پوستر آیمکس جدید Star Wars The Force Awakens

دیدن تصویر با رزولوشن کامل

فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اکران شد و از آن زمان بسیار موفق عمل کرده است و اخیرا توانسته مرز فروش یک میلیارد دلار را در سرتاسر جهان پشت سر بگذارد. از بازیگران قدیمی این مجموعه که دوباره به فیلم بازگشته‌اند، می‌توان به هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر اشاره کرد. از بازیگران جدید این فیلم هم می‌توان از آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا نام برد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش بزرگ‌ترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان مشخص شد!  اوایل هفته نیز در خبری اعلام شد که در ابتدا نام این فیلم قرار بود Shadow of Empire باشد. یکی از طرفداران سرسخت این مجموعه که در ضمن عاشق علم شیمی هم هست، توانسته با کمک این علم، لایت‌سیبر‌(‌شمشیر نوری معروف این مجموعه) را در دنیای واقعی بسازد.

نظر شما درباره این دو پوستر چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده