نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: بازسازی تریلر سینمایی جدید Uncharted 4 در بازی LBP 3

چندی پیش بود که تریلر جدیدی از بازی Uncharted 4: A Thief's End در سینماهای آمریکا و پیش از اکران فیلم Star Wars The Force Awakens پخش شد. حال این تریلر در بازی LittleBigPlanet 3 بازسازی شده است. با زومجی و تماشای این تریلر جالب همراه باشید.

چندی پیش فیلم جنگ‌ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد به‌طور رسمی اکران خود را آغاز کرد و پیش از آغاز این فیلم در سینماهای آمریکا، تریلر کوتاه جدیدی از بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End (که متاسفانه دوباره با تأخیر روبه‌رو شد) پخش شد. حال یک کاربر خوش ذوق یوتیوب که صاحب کانالی به نام دیس‌آرمد تی‌وی است، این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای را در بازی LittleBigPlanet 3 روی کنسول پلی استیشن 3 بازسازی کرده است. در زیر می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده کنید:

در ادامه نیز نسخه اصلی تریلر را می‌توانید تماشا کنید و هردوی این تریلرها را با هم مقایسه کنید:


در دیگر اخبار مربوط‌به بازی، در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه تجربه پلی استیشن، سازندگان بازی به طرفداران اعلام کردند که در این قسمت از بازی شما توانایی انتخاب دیالوگ خواهید داشت. همچنین پس از اتمام بتای عمومی بازی که چندی پیش مهلتش تمام شد، ناتی داگ اعلام کرد که آن‌ها برای بخش چندنفره بازی ایده‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این تریلر جالب چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده