نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

کمپانی اسباب‌بازی سازی NECA اولین تصویر را از اکشن فیگور جدید نیتن دریک منتشر کرد

کمپانی اسباب‌بازی سازی NECA، وظیفه ساخت اکشن فیگور نیتن دریک را بر‌اساس بازی Uncharted 4: A Thief's End بر عهده دارد که به صورت مستقل از بازی در بهار ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. حال اولین تصویر از این مجسمه منتشر شده که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را مشاهده کنید.

کمپانی NECA در حال ساخت یک اکشن فیگور جدید از شخصیت نیتن دریک سری بازی‌های آنچارتد است که بر اساس اعلام رسمی این کمپانی، ظاهری همانند نیتن در نسخه چهارم بازی خواهد داشت که کمی پا به سن گذاشته‌تر از نسخه‌های پیشین است. حال این کمپانی اولین تصویر را از اکشن فیگور مذکور در توییتر خود منتشر کرده که متن زیر هم ضمیمه آن شده است:

اولین تصویر از اکشن فیگور در حال ساخت نیتن دریک. این مجسمه بهار ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

Nathan Drake Action Figure

البته ساخت اکشن فیگور نیتن دریک اولین تجربه کمپانی NECA در این زمینه نیست و این شرکت پیش از این مجسمه‌های مختلفی را برای بازی‌هایی مثل Halo، Diablo، Gears of War، Borderlands و Bioshock ساخته است و در زمینه ساخت مجسمه‌های مرتبط با فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مشهور هم سابقه زیادی دارد.

اکشن فیگور جدید نیتن دریک در حالی برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است که فعلا مشخصات دقیقی از قیمت آن منتشر نشده است.

همچنین بازی Uncharted 4: A Thief's End که آخرین ماجراجویی نیتن دریک و آخرین محصول استودیو ناتی‌داگ از مجموعه آنچارتد خواهد بود،‌ پس از تاخیری مجدد در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و ناتی‌داگ سرمایه‌گذاری زیادی بر روی بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره آن انجام داده است تا این بازی را به اثری به‌یاد‌ماندنی تبدیل کند و در همین راستا چندی پیش اعلام کرد که برای بخش چند‌نفره این بازی ایده‌های بسیار زیادی دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده