نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲

تماشا کنید: بازی Lucky's Tale به صورت رایگان برای هدست واقعیت مجازی آکیولس عرضه خواهد شد

کمپانی آکیولس امروز طی پستی رسمی اعلام کرد که بازی Lucky's Tale به صورت رایگان و همزمان با عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، برای خریداران این محصول در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از جزییات خبر و تماشا تریلری از بازی در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Lucky's Tale یک اثر مفرح و شاد در سبک پلتفرمر است که گیمر را در نقش خرگوشی به نام لاکی قرار می‌دهد که در دنیایی مملو از محیط‌های رنگارنگ و موجودات دوست‌داشتنی مسافرت خواهد کرد. این بازی با استفاده از بودجه‌های مردمی جمع‌آوری در کیک‌استارتر ساخته شده که در طی کمپین خود توانسته بود ۵ هزار دلار بودجه جمع‌آوری کند. سازنده این بازی پاول باتنر است که همراه با تیم خود در استودیوی کوچک پِلی‌فوول این اثر را تولید کرده‌اند و در سال ۲۰۱۲ این شانس را داشتند که برای امتحان کردن هدست واقعیت مجازی آکیولس به نسخه آزمایشی آن دسترسی داشته باشند.

حال آکیولس این بازی را خریداری کرده تا همزمان با عرضه هدست واقعیت مجازی خود، آن را به عنوان بازی هنگام عرضه و به شکل رایگان در اختیار خریداران قرار دهد. این شرکت خبر خرید این بازی را امروز در سایت رسمی خود منتشر کرد و در مورد آن گفت:

از همان ابتدای فعالیت استودیو پلی‌فوول مشخص بود که این استودیو برنامه‌های زیادی برای توسعه بازی‌های خود در دنیای واقعیت‌مجازی دارند. آن‌ها در طی سه سال اخیر بازی‌های آزمایشی متعددی برای هدست آکیولس ریفت تولید کرده‌اند تا در نهایت اثری مفرح و جذاب را به عنوان محصول نهایی خود عرضه کنند.

همچنین پالمر لاکی، سازنده اصلی هدست آکیولس هم از این اتفاق بسیار هیجان‌زده است و با انتشار پستی شخصی در مورد آن گفت:

ما همواره از پتانسیل بالای دنیای واقعیت‌مجازی برای پشتیبانی از بازی‌های سبک پلتفرمر اطلاع داشتیم. ولی این بازی Lucky's Tale بود که این پتانسیل بالقوه را به شکلی عملی هم نشان داد و الان به جرات می‌توان گفت که این بازی دقیقا نمونه‌ای بارز از آن چیزی است که در بازی‌های واقعیت مجازی مشاهده خواهیم کرد و یک اثر سراسر هیجان و ماجراجویی با دنیایی غنی است.

در ادامه می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این اثر تریلری از گیم‌پلی آن را تماشا کنید:

هدست واقعیت مجازی آکیولس در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و افرادی که آن را پیش خرید کنند، یک نسخه رایگان از بازی Eve: Valkyrie دریافت خواهند کرد. البته قیمت این هدست هنوز مشخص نیست و فقط می‌دانیم که به احتمال زیاد قیمت آن بالاتر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده