// چهار شنبه, ۹ دی ۹۴ ساعت ۲۲:۰۱

The Order: 1886 یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار سال پیش برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 بود که

The Order: 1886 یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار سال پیش برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 بود که به سبب گرافیک فنی خارق‌العاده و اتمسفر عالی آن، امیدهای بسیاری برای موفقیتش بود اما چنین نشد. الارقم همه‌ی بازخورد‌های مثبت و منفی که محصول استودیو ردی ات داون داشت، نمی‌توان این موضوع را منکر شد که The Order: 1886 بهترین و طبیعی‌ترین گرافیک فنی نسل هشتم را تا به این لحظه به نام خود ثبت کرده است.

مهندسی خارق‌العاده تیم ردی ات داون در پیاده‌سازی فنی بازی در جای جای بازی به چشم می‌خورد و شاید این واقع‌گرا بودن بازی تنها دلیلی باشد که The Order پر پتانسیل را قابل تحمل کرده بود. The Order را می‌توان سمبل توجه به جزئیات گرافیکی دانست. درست است که بازی در بخش تخریب‌پذیری وسیع لنگ می‌زد و تیم سازنده نتوانسته بودند رو این موضوع کار قابل توجهی ارائه دهند، ولی تعامات و توجه به ریزترین عوامل تکنیکی که می‌توانستند در ابعاد بزرگ و درگیری‌های سنگین، شما را شگفت‌زده و محو خود کنند، یکی از عوامل درخشان بخش فنی The Order است. برای مثال صحنه‌هایی بودند که در آن آتشی کوچک شمع‌گونه‌ای در جایی پرت دید‌ه‌ می‌شد که به طرز واقع‌گرایانه‌ای، متحرک و نورپردازی بسیار دقیقی داشت. از طرفی، جدا از جلوه‌های دیدنی، ما شاهد تعامل بازیکن با محیط بودیم. وقتی کاراکتر پشت یک میز سنگر می‌گیرد، فشار حاصل برخورد بدن با میز باعث تکان خوردن چیزهایی می‌شود که روی میز قرار دارند. از این موارد در The Order بسیار زیاد است. یکی از دلایل انتخاب The Order به عنوان دارنده بهترین گرافیک فنی، شگفتی‌سازی تیم ردی ات داون است. هیچ‌کس انتظار این موضوع را نداشت که استودیویی که تا قبل از این فقط روی بازی‌های کنسول‌های دستی و بازی‌های دست چندمی کار می‌کردند، حالا با یک بازی بزرگ جلو بیایند که یک چنین گرافیک فنی پیشرفته‌ای را یدک بکشد. قالبا انتظار ما از استودیوهایی مانند ناتی داگ یا گوریلاگیمز است، اما شکوفایی استودیویی جوان و به رخ کشیدن قدرتشان، نوید این موضوع را می‌دهد که می‌توان انتظار داشت ردی ات داون پخته‌تر شود و نه فقط از نظر جلو‌ه‌های تکنیکی، بلکه تمام ابعاد گیم‌پلی و داستان‌سرایی موفق باشند تا از ترکیب آنها، اثری قابل توجه و ماندگار را تولید کنند. The Order: 1886 با این که بازی متوسطی بود و انتظارات را برآورده نکرد، اما نامش به عنوان یکی از بازی‌های واقع‌گرا و چشم‌نواز در ذهن گیمرها باقی می‌ماند. مهم‌ترین چیزی که تیم ردی ات داون به آن رسیدند، تکنولوژی‌هایی بود که در این مسیر به آن رسیدند. این دستآوردها به دیگر استودیوهای سونی کمک می‌کند تا شناخت بهتری از قوای تکنیکی کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 پیدا کنند. The Order: 1886 یک انحصاری جاه‌طلب، زیبارو اما کم تجربه و ناپخته بود. با توجه به این که از انتشار بازی مدت‌ها است که می‌گذرد، قیمت پایین آن می‌تواند دلیلی باشد تا کسانی که آن را تجربه نکردند، حداقل به هوای تماشای جلوه‌های بصری خیره‌کننده، آن را تهیه کنند.

حالا نوبت شما است تا بهترین گرافیک فنی سال ۲۰۱۵ را انتخاب کنید:

 

برای بازگشت به صفحه اصلی انتخاب بهترین‌ بازی‌های سال ۲۰۱۵ زومجی کلیک کنید.

بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵

کاراکتر باقی مانده