نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

انتشار تصویر جدیدی از بازی لاک پشت های نینجا پلتینیوم گیمز

چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پلتینیوم گیمز، سازنده بازی‌هایی مانند Bayonetta و Scaelbound در حال ساخت یک بازی بر اساس مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا است. امروز تصویر جدیدی از بازی منتشر شد. با زومجی و تماشای این تصویر همراه باشید.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پلتینیوم گیمز، سازنده بازی‌هایی همچون اسکیل‌باوند و بایوتا، در حال کار برروی یک بازی از مجموعه محبوب لاک‌پشت‌های نینجا است. امروز تصویر کوچکی منتشر شد که فقط نام بازی را مشخص کرد. با استناد به این تصویر منتشر شده، نام این بازی قرار است Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants In Manhattan باشد و بازی توسط اکتیویژن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

به غیر از این اطلاعات، تا به حال هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و ما باید منتظر اطلاعات جدیدی به صورت رسمی از پلتینیوم گیمز باشیم. با این حال با توجه با سابقه خوب این استودیو  در رابطه با ساخت بازی‌های هک اند اسلش و محبوبیت زیاد مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا، می‌توان انتظار یک بازی خوب و موفق را داشت. در زیر نیز می‌توانید این تصویر را که کیفیت پایینی دارد، مشاهده کنید:

بازی لاک‌پشت‌های نینجا پلیتینوم گیمز

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا به نظر شما می‌توانیم انتظار یک بازی هیجان‌انگیز از این مجموعه را داشته باشیم؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده