نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

تام هالند: فیلم کاپیتان آمریکا من را برای اسپایدرمن بسیار هیجان زده کرده است

تام هالند، اسپایدرمن جدید مارول، پیش از فیلم تکی خود، در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) برای اولین بار حضور پیدا می‌کند. وی در مصاحبه‌ای گفته که این فیلم وی را ۱۰ برابر بیشتر برای فیلم تکی اسپایدرمن هیجان‌زده کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تام هالند که اسپایدرمن منتخب جدید مارول است، پیش از اینکه در فیلم تکی مرد عنبکوتی بازی کند، ابتدا در فیلم کایپتان آمریکا: جنگ داخلی برای اولین بار برروی پرده نقره‌ای حاضر می‌شود. این هنرپیشه انگلیسی اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که فیلم جنگ داخلی، وی را ۱۰ برابر بیشتر از قبل برای شروع فیلم‌برداری فیلم تکی‌اش هیجان‌زده کرده است. وی در مصاحبه‌ای که برای تبلیغ در قلب دریا (In the Heart of the Sea)، جدیدترین فیلمش، انجام داده، درباره نقش خودش در دنیای سینمایی مارول نیز توضیحاتی داده است:

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلم فوق‌العاده‌ای خواهد شد. یک فیلم بسیار بزرگ! شانسی که من آوردم این است که پس از چنین فیلم بزرگ و موفقی قرار است فیلم تکی خودم را داشته باشم. همچنین جنگ داخلی، تجربه بسیار خوبی برای من بود زیرا چشمان من را باز کرد و به من نشان داد هنگامی که کار فیلم‌برداری فیلم تکی خودم را آغاز کنم، باید انتظار چه چیزی را داشته باشم. تنها مشکل من با فیلم جنگ داخلی این بود که باعث شد من ۱۰ برابر بیشتر از قبل برای فیلم اسپایدرمن هیجان‌‌زده بشوم و از آنجایی که کار فیلم‌برداری فیلم تا چند ماه آینده آغاز نمی‌شود، من باید راهی پیدا کنم که این هیجان خودم را سرکوب کنم!

فیلم‌برداری فیلم تکی اسپایدرمن، اوایل تابستان سال آینده و دقیقا یک ماه پس از اکران فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی آغاز خواهد شد. موفقیت‌های مارول در دنیای سینما در سال‌های اخیر باعث شده که موفقیت این فیلم از همین حالا تضمین شده باشد و هالند از از همین حالا در مرکز توجهات قرار بگیرد اما وی در ادامه این مصاحبه گفت که تا آنجا که بتواند، سعی می‌کند متواضع بماند:

احساس می‌کنم که هیچ‌کدام از این اتفاقات واقعی نیست و من در خواب هستم اما اگر بخواهم واقعا روراست باشم، زندگی من تغییر چندانی نکرده است. شاید من کمی لباس‌های بهتری نسبت به قبل بپوشم اما فقط در همین حد! من سعی می‌کنم در لحظه زندگی کنم و طوری زندگی کنم که دوستان  و افراد نزدیک زندگی‌ام را نزدیک نگه دارم و آنها را از دست ندهم. هدف اصلی من در حال حاضر این است که کار من از استانداردهایی که برای خودم تعیین کردم، پایین‌تر نیاید. من می‌خواهم علاوه بر حضور در فیلم‌های بلاک‌باستر بزرگ، در فیلم‌های کوچک و مستقل هم به ایفای نقش بپردازم و تحت هیچ شرایطی ارتباط خودم را با آن طرف صنعت فیلم قطع نکنم.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این دو فیلم، چندی پیش خود تام هالند در مصاحبه‌ای از وجه تمایز اسپایدرمن با دیگر ابرقهرمان‌ها صحبت‌هایی کرده بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

فیلم تکی مرد عنکبوتی توسط جان واتس کارگردانی می‌شود و علاوه بر تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، ماریسا تومی نقش عمه می را در فیلم بر عهده دارد. فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

از طرف دیگر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. از هنرپیشه‌های فیلم می‌توان به کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ اشاره کرد.

نظر شما درباره انتخاب هالند برای ایفای نقش یک اسپایدرمن مدرن و جوان چیست؟ آیا وی می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند؟

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده