نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

علاقه‌ی تهیه‌کننده بازی Bloodborne برای انتشار یک بازی جاه‌طلبانه دیگر در سال ۲۰۱۶

تهیه‌کننده بازی Bloodborne که نقش به‌سزایی در موفقیت این بازی داشت، ظاهرا قرار است در سال ۲۰۱۶ یک بازی جاه‌طلبانه‌ی دیگر منتشر کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تِرویوکی توریاما، تهیه‌کننده استودیو ژاپن سونی و یکی از عوامل دخیل در ساخت بازی بلادبورن، این روزها درحال تولید یک بازی نامشخص دیگر است که احتمالا در سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی با توریاما انجام شده، وی گفته تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازی جدید همانند بلادبورن به یک محصول جاه‌طلبانه‌ی دیگر تبدیل شود. وی همچنین از طرفداران و حمایت‌های استودیو ژاپن سونی تشکر ویژه‌ای کرده است.

اگرچه توریاما هیچ نامی از این بازی نبرده، اما باید دید این بازی می‌تواند مانند بلادبورن به یک محصول موفق تبدیل شود یا خیر.

بازی Bloodborne، جدیدترین محصول توریاما و استودیو فرام‌سافت‌ویر، هم‌ اکنون به صورت جهانی برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. اگر از طرفداران این بازی نقش‌آفرینی و تقریبا سخت هستید، هم‌اکنون می‌توانید  بسته الحاقی  Bloodborne: The Old Hunters که احتمالا اولین و آخرین محتوای جدید بازی بلادبورن است را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده