// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اضافه شدن نقشه‌های جدید و حالت بقا به Metal Gear Online از طریق بسته‌الحاقی جدید

با توجه به پیام‌های ارسال شده در توئیتر رسمی Metal Gear Online، سازندگان در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی محتوای قابل دانلود جدیدی جهت افزودن حالت بقا، نقشه‌های جدید و ویژگی‌های بیشتر هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

حالت بقا یا Survival Mode برای اولین بار نیست که به مجموعه Metal Gear Solid اضافه می‌شود. در گذشته نیز در ماموریت VR بازی Metal Gear Solid و  حالت Boss Survival بازی Metal Gear Solid 2 شاهد ویژگی‌های مشابهی بودیم. علاوه بر این، نسخه ۲۰۰۸ بازی Metal Gear Online نیز دارای مسابقاتی جهت بقا بود که امکان تجربه‌های جدید را به بازیکنان می‌داد.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار رسمی و جزئیات بیشتری در رابطه با بسته‌الحاقی جدید منتشر نشده است. با توجه به توئیتر بازی، حالت بقا بر پایه بردِ متوالی به بازیکنان امکان دریافت پاداش‌های چند برابر را با به چالش کشیدن تیم‌های جدید می‌دهد.

توئیتر رسمی Metal Gear Online با انتشار تصویر زیر در این رابطه گفت:

محتوای قابل دانلود جدیدی برنامه ریزی شده برای Metal Gear Online، شامل حالت بقا، نقشه‌های جدید و امکانات بیشتر! اطلاعات بیشتر در آینده

Metal gear online

توئیتر رسمی Metal Gear Online همچنین زمان عرضه‌ی نسخه‌ی استیم و رایانه‌های شخصی Metal Gear Online را ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ دی تا ۱۰ بهمن) اعلام کرده است. هرچند اخیرا کونامی در اقدامی تصمیم به تعطیلی استودیوی لس‌آنجلس Metal Gear Online گرفت؛ با این حال ظاهرا این شرکت با توجه به انتشار بروزرسانی 1.02 و خبر عرضه بسته‌الحاقی جدید، قصد دارد در رابطه با ادامه پشتیبانی از Metal Gear Solid 5 و Metal Gear Online به عهد خود وفا کند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده