// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

درخشش بازی‌های Black Ops 3، Fallout 4 و SW: Battlefront در آمازون به مناسبت سال نو میلادی

بر طبق اعلام آمازون، پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی فصل تعطیلات در واقع سه بلاک‌باستر بزرگ امسال یعنی Call of Duty: Black Ops III، Fallout 4 و Star Wars Battlefront بوده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

خرده فروشی‌های آنلاین در رتبه بندی بازی‌های پرفروش تعطیلات سال نو میلادی بی‌اثر بوده‌اند. داده‌های این رتبه بندی براساس سه میلیون خریداری طبقه‌بندی شده است که در طول هفته سوم دسامبر در آمازون پرایم ثبت‌نام کرده اند. در این مدت آمازون بیش از ۲۰۰ میلیون آیتم سفارش داده شده را تحویل داده است. در حال حاضر سرویس پرایم دارای میلیون‌ها عضو در سراسر دنیا است. همچنین آمازون اعلام کرد که در تعطیلات امسال دستگاه‌های تولید این کمپانی نیز بیشترین تعداد خریدار را تجربه، و دو برابر سال گذشته فروش داشته‌اند. علاوه بر این، آمازون اعلام کرد که مشتریان وب‌سایت آمازون در تعطیلات امسال به تعدادی Anki Overdrive Starter Kits خریداری کرده‌اند که بیش از ده بار جاده بین‌المللی دیتونا را پوشش می‌دهند. کیت‌های ماشین مسابقه‌ای Anki Overdrive محصولی ترکیبی از اسباب‌بازی و بازی هستند.

anki-overdrive-starter تصویری از Anki Overdrive

همچنین آمازون اضافه کرده است، "اگر فردی تصمیم داشته باشد که تمام بازی‌های Just Dance 2016 خریداری شده از طریق آمازون را به تنهایی کامل کند، این فرد باید تا سال ۲۰۸۱ به این کار ادامه دهد!"

منبع: Venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده