نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

اولین تصویر از بسته‌الحاقی «Baba Yaga» بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد

بسته‌الحاقی Baba Yaga بازی Rise of the Tomb Raider برای اولین بار در مراسم The Game Awards 2015 نمایش داده خواهد شد. حال در آستانه این مراسم اولین تصویر از بسته‌الحاقی مذکور منتشر شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
جف کایلی، مسوول اصلی اجرای مراسم The Game Awards 2015، این روز‌ها فعالیت زیادی برای معرفی برنامه‌های ارائه شده در این مراسم دارد و روزانه شاهد توییت‌های زیادی از جانب وی هستیم. در این راستا کایلی اخیرا یک تصویر از گیم‌پلی بسته‌الحاقی Baba Yaga بازی Rise of the Tomb Raider منتشر کرده که قرار است همراه با ۹ مورد دیگر برای اولین بار در این مراسم نمایش داده شوند. رونمایی رسمی از این بسته‌الحاقی فردا خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصویر مذکور را تماشا کنید: rise-of-the-tomb-raider-dlc-screenshot بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۹ آبان برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و ما نیز در زومجی این بازی را بررسی کردیم و به آن نمره بسیار عالی ۹ را دادیم و درباره بازی نوشتیم:
Rise of the Tomb Raider با تمام نقاط قوتی که در خود جای داده‌، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی نسل هشتم شده است. نمی‌توان به خاطر سیستم ضعیف مبارزات کل بازی را زیر سوال برد. اما اگر استودیو کریستال داینامیک وقت بیشتری را برای آن صرف می‌کرد، بدون شک این بازی یکی از آثار بی‌نقص این نسل به شمار می‌رفت. درست است که مایکروسافت برای مدت کوتاهی این بازی را در انحصار خود قرار دادT اما بدون شک اگر طرفدار این سبک هستید باید سراغ کنسول ایکس‌باکس وان بروید تا این جواهر ارزشمند را از دست ندهید.
منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده