نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

ماهانه بازی‌های بیشتری از ایکس‌باکس 360 به لیست بازی‌های ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

در حال‌حاضر کنسول ایکس‌باکس وان با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 یا همان Backward Compatibility، بیش از ۱۰۰ بازی از نسل هفتم را اجرا می‌کند. ظاهرا مایکروسافت با برنامه‌ای درازمدت، قصد دارد هر ماه بازی‌های بیشتری را به این لیست اضافه کند. با زومجی همراه باشید.
با بروزرسانی ماه نوامبر کنسول ایکس‌باکس وان، سرانجام قابلیت شگفت‌انگیز پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 به این کنسول اضافه شد. تاکنون بیش از ۱۰۰ بازی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و ظاهرا، اخبار مربوط به این قابلیت دوست‌داشتنی روزبه‌روز بهتر می‌شود. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، به‌ تازگی در حساب توئیتر خود اعلام کرده ماهانه بازی‌های جدیدی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند معرفی خواهد شد:
هر ماه لیست بازی‌های جدید را منتشر خواهیم کرد. با این حال تاریخ دقیقی برای انجام این کار مشخص نکردیم.
ظاهرا این معرفی‌ها مانند اعلام لیست بازی‌های رایگان اعضای گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو به صورت ماهانه است. تنها لحظه‌ای را تصور کنید که مایکروسافت با انتشار لیست بازی‌های رایگان اعضای گُلد کنسول ایکس‌باکس 360، این بازی‌ها را با استفاده از قابلیت backward compatibility در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان هم قرار دهد. با انجام این کار، کاربران گُلد کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به جای دو بازی، هر ماه می‌توانند چهار بازی مختلف را به صورت رایگان تجربه کنند. در حالی‌که این ایده هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما به وقوع پیوستن آن دور از ذهن نیست. نظر شما در این رابطه چیست؟ دوست دارید چه بازی‌هایی را از کنسول نسل هفتمی خود مجددا روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید؟ منبع: WinBeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده