نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: ساخت یک موبایل واقعی‌ در بازی Minecraft

کمپانی آمریکایی ورایزون با همکاری یک کمپانی به نام بلاک ورکز توانسته یک موبایل واقعی‌ را در بازی Minecraft شبیه‌سازی کند. این موبایل حتی توانایی برقراری تماس ویدیویی را نیز دارد! با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این ویدیو همراه باشید.

کمپانی ورایزون که در حوزه ارتباطات فعالیت می‌کند، با همکاری کمپانی دیگری به نام بلاک ورکز که کارشان پیاده‌سازی معماری‌های مختلف در بازی ماینکرافت است، موفق به ساخت یک تلفن همراه واقعی‌ در این بازی شده است. این دو کمپانی با همکاری هم توانستند کاری کنند که تماس‌های ویدیویی در زمان واقعی‌ تبدیل به مکعب‌هایی شود که در دنیای Minecraft تمامی‌ اجسام از آنها ساخته شده است. علاوه بر توانایی برقراری تماس‌های ویدیویی، شما با استفاده از این موبایل می‌توانید در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، تماس‌های صوتی برقرار کنید و حتی با استفاده از یک دسته‌ی سلفی، از خودتان عکس گرفته و عکس آواتار خود در بازی ماینکرَفت را برای دوستان‌تان بفرستید. یکی‌ از کاربران یوتیوب به نام کاپیتان اسپارکلز که در ساختن ویدیوهای مخصوص به بازی ماینکرفت تخصص دارد، ویدیویی از این موبایل ماینکرفتی تهیه کرده که می‌توانید در زیر آن‌ را مشاهده کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

کمپانی ورایزون درباره اینکه آنها چطور موفق به پیاده‌سازی چنین چیزی در بازی شده‌اند، در وب‌سایت رسمی‌ خود توضیحاتی ارائه کرد:

در دنیای ماینکرافت همه‌چیز از بلاک‌های مکعبی ساخته شده است. ما یک اپلیکیشن تحت وب به نام بوکسل طراحی کردیم که می‌تواند صفحات وب و تماس‌های ویدیویی را در زمان واقعی‌ در سرورهای بازی ماینکرفت به بلاک‌های درون بازی تبدیل بکند. برای ایجاد ارتباط بین بازی ماینکرفت و دنیای واقعی‌ پلاگین سرور ما از کلاینت بوکسل استفاده می‌کند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده