نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

تماشا کنید: باگ نسخه‌های کنسولی Batman: Arkham Knigh و امکان گردش با شخصیت‌های دلخواه

Batman: Arkham Knight یکی از آثار سال ۲۰۱۵ بود که علی‌رغم داشتن ویژگی‌های مثبت بسیار زیاد، از مشکلات فنی و باگ‌های متعددی، علی‌الخصوص در نسخه پی‌سی، رنج می‌برد. حال باگی در نسخه کنسولی این  بازی پیدا شده که امکان گردش آزاد با تمام شخصیت‌ها را فراهم می‌کند.

نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight در مقایسه با نسخه رایانه‌های شخصی بازی، عملکرد به مراتب بهتری از لحاظ وجود باگ و مشکلات فنی دیگر داشتند. مشکلات نسخه پی‌سی بازی به حدی بود که کمپانی راک‌استدی مجبور شد تا در ابتدای عرضه فروش آن را در استیم متوقف کند و حتی نسخه‌ای بهینه‌سازی بعدی هم که با همکاری انویدیا ماه‌ها بعد عرضه شد، هنوز هم از مشکلات زیادی رنج می‌برد و در نتیجه راک‌استدی تصمیم گرفت تا پول خریداران ناراضی این بازی را برگرداند. البته اخیرا یک به‌روزرسانی جدید دیگر هم به منظور رفع مشکلات بازی عرضه شد که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید.

 با تمام این تفاسیر، اخیرا یکی از کاربران بازی باگی در نسخه‌‌های کنسولی آ‌ن پیدا کرده که امکان گردش آزادانه در محیط بازی را با هریک از شخصیت‌های دلخواه آن فراهم می‌کند. این باگ با نام «Corner Cover Zipping»‌ شناخته می‌شود و بر روی هر دو نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم دیده شده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از چگونگی فعال‌سازی آن و نحوه عملکردش تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲  تیر سال جاری منتشر شد و ما نیز در زومجی آن را بررسی کردیم که توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند و حامد افرومند در نقد خود از بازی نوشت:

Batman Arkham Knight پایان خوب و شایسته‌ای برای این سری دوست‌ داشتنی بود. بتمن راک‌استدی مدت‌ها در ذهن دوست‌داران این شخصیت محبوب خواهد ماند. Batman Arkham Knight توانست با یک روایت سینمایی لحظات بسیار فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌داران و مخاطبان به وجود بیاورد. همچنین شاهد اضافه شدن Batmobile به بازی بودیم که تاثیر بسیار زیادی روی روند بازی گذاشت. اگر هنوز دو نسخه‌ی قبلی را بازی نکرده‌اید، ابتدا به انجام آن‌ها پرداخته و سپس Batman Arkham Knight را بازی کنید. شاید دیگر تا مدت‌ها شاهد بازگشت بتمن به دنیای بازی‌های ویدیویی نباشید!

البته علی‌رغم این‌که به نظر می‌رسد Batman: Arkham Knight آخرین نسخه از سری بازی‌های بتمن استودیو راک‌استدی باشد، این استودیو اخیرا اعلام کرده که احتمال دارد بازی‌های بیش‌تری در مورد این شخصیت بسازد.

نظرات خود را در مورد این باگ با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده